Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:54:53 GMT

رییس سازمان صدا و سیما: معامله قرن فاقد ارزش است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۰۰۵۰

رییس سازمان صدا و سیما: معامله قرن فاقد ارزش است

عبدالعلی علی‌عسگری  روز سه‌شنبه که در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن  حضور یافته است،  با بیان اینکه اینگونه راهپیمایی‌ها دشمن‌شکن است، اظهار داشت: دست خداوند بر سر ملت ایران است و قلب‌های آنها گرم و استوار است و این راهپیمایی‌های پرشور و بزرگ نشانه همین است.
رییس سازمان صدا و سیما همچنین گفت: انتخابات ۲ اسفند تاثیرگذار و پرشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی بیان کرد: در این سرمای زمستان گرمای شهدا و معنویتی که شهدا برای کشور ایجاد کرده‌اند و در راس آنها سردار سلیمانی، تاثیرگذار است.
عسگری تقارن راهپیمایی ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی تاثیر بسزایی داشته و این شور و نشاط به دلیل تقارن این دو روز بزرگ است.
چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز سه شنبه برگزار شد. مردم غیور ایران بار دیگر درک و فهم خود را با حضور گسترده در راهپمیایی ۲۲ بهمن نشان داده و ثابت کردند که شرایط سخت و دشواری‌های موجود مانع حمایت آن‌ها از کشور و نظام نخواهد بود. چهل و یکمین سالگرد انقلاب مردم ایران در حالی از سوی مردم و مسئولان گرامی داشته شد که تقارن آن با موضوعات مهم سیاسی و بین‌الملل بر اهمیت آن افزود. ایام دهه فجر سال جاری با ایام بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی مصادف شده است و بسیاری از علاقمندان به فرمانده شهید سپاه قدس در راهپیمایی امسال نام و راه او را گرامی داشتند.
کمتر از ۱۰ روز دیگر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. انتخاباتی که با توجه به شرایط موجود کشور بسیار مهم ارزیابی می‌شود و حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوید تکرار همان حضور پررنگ در انتخابات دارد. شرایط در منطقه و جهان به ویژه در یک ماه گذشته هم از دلایل دیگر اهمیت ۲۲ بهمن سال ۹۸ است.
زیاده‌خواهی رئیس‌جمهوری آمریکا این بار در جلد و قالب تازه و موسوم به «معامله قرن» رونمایی شده است و تکه‌تکه کردن سرزمین فلسطین را هدف قرار داده است. حضور مردم در جشن انقلاب نظامی که بزرگترین حامی مردم مظلوم فلسطین در منطقه است می‌تواند نقشه شوم دونالد ترامپ را با چالش‌های بی‌شماری مواجه کند. راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری با توجه به دشواری‌های اقتصادی مردم و رویدادهای پاییز و زمستان سال جاری برای مسئولان کشور هم مهم است و حمایت مردم از انقلاب با تمام سختی‌های موجود امیدها و نقشه‌های آمریکا، متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کشور را ناامید و نقش برآب می‌کند.

برچسب‌ها صدا و سیما علی عسگری قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری چهل و یک بهار داستان معامله قرن شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما علی عسگری قاسم سلیمانی دونالد ترامپ صدا و سیما علی عسگری قاسم سلیمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن سردار سلیمانی شهادت سردار معامله قرن صدا و سیما سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

 حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • گواهی عدم‌حضور چیست و چه فوایدی دارد؟
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد