Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@05:33:04 GMT

وضعیت جوی جاده‌های اصلی کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۰۰۷۴

وضعیت جوی جاده‌های اصلی کشور

خبرگزاری مهر: سرهنگ نادر رحمانی، گفت: گزارش‌ها از بارش برف در اکثر محور‌های استان‌های اردبیل، مازندران، آذربایجان شرقی، گیلان، لرستان، قزوین، محور‌های آزادشهر-شاهرود و توسکستان-شاهرود استان گلستان، محور‌های شهمیرزاد-کیاسر، سمنان-دامغان و شاهرود-آزادشهر استان سمنان، محور‌های درگز-قوچان، کلات-مشهد و سرخس-مشهد استان خراسان رضوی، محور جیرفت-دهبکری استان کرمان، محور‌های همدان-ملایر، همدان-بروجرد و همدان-نهاوند استان همدان حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش باران نیز در اکثر محور‌های استان گلستان، محور کناره استان مازندران مشاهده می‌شود. همچنین بر اساس گزارش‌های دریافتی در اکثر محور‌های استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی، محور نهاوند-بروجرد استان همدان، محور کوهرنگ-مسجد سلیمان استان چهارمحال و بختیاری شاهد وقوع کولاک هستیم.

سرهنگ رحمانی، بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محور‌های مواصلاتی کشور تاکید کرد و افزود: تردد در اکثر محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و گیلان، محور توسکستان-شاهرود استان گلستان، محور کوهرنگ-مسجد سلیمان استان چهارمحال و بختیاری، محور درگز-قوچان استان خراسان رضوی، محور‌های خرم آباد-کوهدشت، بروجرد-اراک استان لرستان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گفته وی، مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، شرق تهران، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، گیلان، قزوین، لرستان و مازندران مشاهده می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: زنجیر چرخ پلیس راهور ناجا ترافیک اکثر محور های استان آذربایجان شرقی استان گلستان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه مقارن ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت رخ داد که به دنبال آن کارشناسان فوریت‌های پزشکی (اورژانس) فوت سه نفر را در محل تایید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به مرکز درمانی فاطمیه شبستر انتقال داده شدند.

وی افزود: حال یکی از مصدومان وخیم است.

سرهنگ حبیب آبراهه رییس پلیس راه آذربایجان شرقی در خصوص چگونگی حادثه را ترکیدگی تایر خودرو سوزوکی اعلام کرد و گفت: خودرو پس از برخورد با دنا به تیر برق برخورد و متوقف شد.

هنوز جزئیات بیشتری از دیگر عوامل احتمالی سانحه نظیر نقص فنی جاده یا خودرو اعلام نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت / جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان