Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سردار سلامی با حضور در خیابان آزادی تهران به خیل جمعیت عظیم راهپیمایی ۲۲بهمن پیوست. تاریخ انتشار: 11:12 - 22 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۵۵۹

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان،همزمان با حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران از تقاطع خیابان نواب و خیابان آزادی تهران به سیل شرکت کنندگان راهپیمایی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از آغازین ساعات ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ مردم همیشه در صحنه و انقلابی تهران با وجود بارش برف شب گذشته و سوز و سرما خود را از گوشه و کنار شهر به مسیرهای تعیین شده رسانده اند تا بار دیگر با امام راحل و شهدای انقلاب میثاقی دوباره امضا کنند.

میثاقی که در ۲۲ بهمن سال ۹۸ با خون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام مقاومت رنگ و بویی دیگر به راهپیمایی سال‌های گذشته بخشیده و مرد و زن و پیر و جوان با شور و گرمای ناشی از ایمان و اخلاص در سرمای زمستانی در بزرگترین گردهمایی انقلابی حاضر شدند تا بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار و شیطان بزرگ بزنند.

مردم در آغازین ساعات راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و ندای الله اکبر در صفوف راهپیمایی حاضر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:
حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن 98 سرلشکر سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه امروز ساری با بیان اینکه حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود، گفت: باید در حوزه‌های دیگر از جمله اقتصادی باید وعده صادق صورت بگیرد.

او با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی و حامیانشان در باتلاق بزرگ غزه در حال دست و پا زدن هستند، افزود: امروز مظلومان جهان یقه زورگویان را گرفته و می‌گویند زمان بزن و در رو تمام شده است.

آیت الله محمدی لایینی گفت: امروز جوانان کشور‌های غربی برای حقیقت طلبی به خیابان‌ها آمده اند چرا که دیگر تحمل زورگویی و ستمگری علیه مظلومان را ندارند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، افزود: تبیین معارف، احکام و اخلاق دینی و تربیت هزاران شاگرد از برکات این امام بزرگوار است.

او خواستار رفع مشکلات قشر ماما‌ها در جامعه از سوی مسئولان شد و گفت: سقط جنین از جمله معضلاتی هست که باید نظارت بیشتری روی این موضوع انجام گیرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حضور حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات شد و افزود: حضور با شکوه مردم انتخابات خاری بر چشم دشمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد