Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «پیروز حناچی» شهردار تهران با سفیر فرانسه در امارات دیدار و گفتگو کرد. تاریخ انتشار: 11:29 - 22 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۵۶۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،«پیروز حناچی» در حاشیه مجمع جهانی شهری که در ابوظبی در حال برگزاری است از غرفه پایتخت‌های فرانسه، کره جنوبی و روسیه بازدید و با مقامات و نمایندگان این کشور‌ها دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این بازدید در غرفه فرانسه، ضمن معرفی اجمالی تهران، از انجام مطالعات ابتدایی متروی تهران توسط شرکت‌های فرانسوی گفت و پیشینه روابط دو کشور در زمینه اقدامات شهری را قدیمی خواند.

«لودوویکپویل» سفیر فرانسه در امارات نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با شهردار تهران، تاکید کرد که شرکت‌های خصوصی فرانسوی را برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در پایتخت ایران تشویق خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: رایزنی برای ورود اتوبوس‌های برقی به تهران

پیروز حناچی شهردار تهران به همراه چند تن از اعضای شورای‌شهر و مدیران شهری پایتخت برای شرکت در مجمع جهانی شهری به ابوظبی سفر کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهردار شهرداری پیروز حناچی شهردار تهران پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی طالبان با ترکیه در کابل

سرپرست وزارت خارجه طالبان با جهاد ارگین‌آی، سفیر ترکیه در کابل دیدار کرد؛ بر بنیاد خبرنامه‌ وزارت خارجه طالبان در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدام‌های مثبت در افغانستان، آغاز تجارت از طریق راه لاجورد، افتتاح نمایش‌گاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان گفت‌وگو شده است. 
سفیر ترکیه در این دیدار گفت که در آینده نزدیک ترکیش ایرلاین نیز پروازهایش را به افغانستان از سر خواهد گرفت.

پبش از این نیز امیرخان متقی در دیدار با سفیر ترکیه در کابل ضمن قدردانی بابت کمک‌های بشردوستانه مردم و دولت ترکیه گفته بود که طالبان تسهیلات لازم را به سرمایه‌گذاران ترک در افغانستان فراهم خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه