Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر ضرورت مشهود بودن مظاهر پلیس در تمامیت جغرافیایی کشور اظهارکرد: متناسب با فراوانی جمعیت، آمایش جدید کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در دستور کار ناجا قرار دارد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی در حاشیه افتتاح پاسگاه محیط بانی تالابی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر " داودآباد " شهرستان اراک اظهارکرد: در نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انسان‌محور مهم‌ترین ارزش و سرمایه سازمانی، کارکنان آن محسوب می‌شوند و آینده نگری در تعالی شغلی آنان در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی سرمایه‌گذاری در مدیریت منابع نیروی انسانی را در توسعه خدمات و کیفی‌سازی ماموریت‌های سازمانی بسیار مهم خواند و با اشاره به برنامه‌های ناجا در این زمینه اظهارکرد: در سال جاری با این نگرش در انجام پروژه‌های عمرانی تمرکز بر توسعه مسکن ملکی کارکنان و منازل سازمانی قرار گرفت.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های انجام پذیرفته، بیش از۲۰۰۰ منزل ملکی به سرانجام رسید و تقدیم کارکنان ناجا در سطح کشور شد.

شرفی بهره‌برداری از حدود ۱۰۰۰ واحد منازل سازمانی ناجا در سال جاری در سطح کشور خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌ریزی‌های اجرایی پلیس در حوزه توسعه خدمات به کارکنان، برنامه‌ریزی در کیفی سازی و ارتقای خدمات بهداشت، امداد و درمان بود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: این راهبرد با توجه به شرایط خاص ماموریتی و ضرورت دسترسی به خدمات بهداشتی، امداد و درمان برای کارکنان در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت و اقدامات خوبی نیز در این بخش در سال جاری انجام شد.

وی از افتتاح ساختمان دی کلینیک نیروی انتظامی در استان همدان خبر داد و گفت: توسعه و تجهیز مراکز درمانی در مرکز و دیگر استان‌ها در اولویت‌های پروژه‌های عمرانی در ناجا قرار دارد و این مهم با جدیت در سطح کشور توسعه خواهد یافت.

شرفی با تاکید بر ضرورت آمایش جدید کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی به تناسب فراوانی جمعیت در سطح کشور اظهارکرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مظاهر پلیس بایستی در جغرافیای ایران مشهود باشد و از آنجایی که کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی به عنوان مهم‌ترین این مظاهر محسوب می‌شوند، توسعه کمی و کیفی آن بایستی در تداوم برنامه‌ها به منظور ارائه خدمات هر چه مطلوب به مردم تحقق یابد و نمود داشته باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان پایین بودن شاخص‌ها در تعداد کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی نسبت به استاندارد‌های جهانی گفت: در حال حاضر حدود ۳۰۰۰ کلانتری در حوزه انتظامی و به غیر از حوزه مرزبانی در سطح کشور فعالیت دارند که بر اساس ارزیابی‌های کارشناسی انجام شده، در حدود ۴۰۰۰ کلانتری در سطح کشور متناسب با جمعیت برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در برنامه ششم توسعه برنامه‌ریزی مفصلی انجام شده و این مهم در اولویت قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرستان اراک پلیس جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا نیروی انتظامی برنامه ریزی سال جاری سطح کشور برنامه ها مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا افلاطونی ظهر شنبه در نشست شورای قضائی و شورای حفظ حقوق بیت المال در بوشهر گفت: باید از عهده مدیریت‌ها به خوبی بربیاییم برنامه‌های توسعه‌ای، تولید و اشتغال در عرصه زمین اتفاق می‌افتد.

رئیس سازمان امور اراضی کشور افزود: زیرساخت تولید و اشتغال به عنوان پیشران و توسعه کشور تثبیت مالکیت است. عرصه زمین، حد نگار و تثبیت مالکیت یعنی حد و حدود آن مشخص باشد.

وی گفت: رکن اول در تثبیت مالکیت، رفع تداخلات است که یک بار برای همیشه مالکیت دولت را از مردم جدا می‌کنیم.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ادامه داد: بعضی کارها را یک بار برای همیشه انجام می‌دهیم که یک خدمت ماندگار می‌شود.

افلاطونی ضمن اشاره به اهمیت رفع تداخلات افزود: رفع تداخلات نماد همدلی بین سه قوه برای ارائه یک خدمت ماندگار به مردم است.

وی ادامه داد: یکی از اثرات بازر رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و در نتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی می‌باشد.

وی در مورد رکن دوم تثبیت مالکیت به بحث آمایش سرزمین اشاره کرد و اظهار داشت: آمایش سرزمین یعنی مدیریت زمین که تعریف بالقوه و بالفعل دارد به عنوان مثال در شهرک‌های صنعتی یک بار زیرساخت تعریف می‌شود و هزینه آب و برق و گاز یک بار پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید همکاری‌های لازم در خصوص ایجاد شهرک‌های مولد داشته باشد.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری باید منطبق با آمایش سرزمین باشد و این فرصت بسیار مناسبی برای استان بوشهر است که از این ظرفیت استفاده کند و شهرهای مولد که هر واحد سکونت گاه در روستا یک واحد مولد هم باشد.

وی گفت: هدف ما در سازمان امور اراضی این نیست که اموال عمومی را تبدیل به اموال شخصی افراد کنیم این طرح را به شرکت شهرک‌های کشاورزی که ۱۰۰ درصد دولتی است واگذار می‌کنیم.

کد خبر 6089897

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه