Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر دستیار و مشاور رهبر انقلاب گفت: در حال حاضر در منطقه جبهه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و در مقابل آن جبهه صهیونیست و ضد انقلاب قرار گرفته اند؛ در حالی که منحنی عمر آمریکا و صهیونیست ها رو به زوال و نابودی است.

سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی پیش از ظهر امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر عنوان کرد: جوانان، زنان و مردان زحمتکش و صبور بوشهری هر ساله با حضور انقلابی و برخاسته از بصیرت انقلابی حماسه ای ماندگار و پیروزی بخش را به جهان نشان می دهید 

وی افزود: راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اربعین سردار بزرگ اسلام و چهره بین المللی مقاومت سپهبد سلیمانی همزمان شده است و مردم عزیز ایران بار دیگر با حضور خود پرچم استکبارستیزی و مقاومت را برافراشته نگه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید یحیی رحیم‌صفوی تاکید کرد: این راهپیمایی باشکوه در بوشهر و چند هزار نقطه از کشور عزیزمان نشان دهنده بلوغ سیاسی و مقاومت مردم است و نشان می دهند تحریم ها و محاصره سیاسی و جنگ روانی آمریکا هرگز نخواهد توانست بین مسئولان و مردم ایران فاصله بیاندازد. 

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: مردم عزیز خود را برای حماسه دیگری یعنی دوم اسفند ماه و امتخابات مجلس و برپا کردن حماسه دیگری مهیا کنید.

وی با اشاره به فرصت ها و چالش های پیش روی انقلاب اسلامی گفت: واقعیت آن است که هم اکنون ما در جهانی متفاوت با گذشته به سر می بریم، در جهان متغیری که به نظر می رسد در قرن جدید جهان دیگری خواهد شد و انقلاب کبیر شما مردم به رهبری آیت الله خامنه ای سرآغاز تحولات منطقه ای در غرب آسیا و محیط بین المللی شده است.

رحیم‌صفوی با بیان اینکه فناوری های جدید همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است، اظهار کرد: در اغلب موارد مشاهده می کنیم این تغییر و تحولات پس از یک جبهه بندی جدید بروز و ظهور پیدا می کند. ملت متمدن و غیور ایران و مسئولان برای استفاده از فرصت های پیش رو و چالش های احتمالی آینده و با تعمیم استقلال و منافع و امنیت ملی و منطقه ای بایستی به عوامل زمان مکان و فطرت و ابعاد منطقه ای توجه کنند.

دستیار و مشاور رهبر انقلاب ادامه داد: به نظر می رسد در حال حاضر در منطقه جبهه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و در مقابل آن جبهه صهیونیست و ضد انقلاب قرار گرفته اند. در حالی که منحنی عمر آمریکا و صهیونیست ها رو به زوال و نابودی است و همانگونه که طرح خاورمیانه جدید با شکست مواجه شد طرح خائنانه و ننگین موسوم به معامله قرن آمریکایی ها نیز با شکست مواجه می شود و روسیاهی برای برخی از کشورهای عربی همراه با این طرح باقی خواهد ماند.

این خبر تکمیل خواهد شد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن غرب آسیا دوران دفاع مقدس استانی سیاسی بوشهر جبهه مقاومت رحیم صفوی منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

 ۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند