Web Analytics Made Easy - Statcounter

باند 6 نفره سارقان و مالخران حرفه ای لوازم داخلی خودرو با 300 فقره سرقت در پایتخت متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار ایران آنلاین ، بیستم خرداد ماه سال جاری پرونده ای مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو پژو 405 یکی از شهروندان توسط کلانتری 126 تهرانپارس برای رسیدگی تخصصی به اداره بیستم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی با حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی، گفت : ساعت 9 شب هجدهم خرداد ماه برای خرید در خیابان جشنواره خودرو خود را پارک و پس از ساعتی وقتی مراجعه کردم دیدم شیشه خودرو شکسته شده و محتویات داخل آن از قبیل ضبط و کیف دستی ام که حاوی مدارک شناسایی و دسته چک بانکی ام بود توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است .

 با اظهارات شاکی ، پرونده برای کشف و دستگیری سارق یا سارقان در اختیار تیمی از کارآگاهان مجرب اداره بیستم معاونت مبارزه با سرقت وسائط نقلیه قرار گرفت؛ کارآگاهان در مراحل تحقیقات خود با شکایت های متعددی از سرقت های مشابه در محدوده شرق تهران مواجه شدند.

بدین ترتیب کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت موتورسیکلت پلیس آگاهی  دو تن از متهمان را در دهم آبان ماه در خیابان جشنواره به نام" سلیم " 52 ساله و " محمود " 49 ساله دستگیر کردند و در بازرسی از منزل آنها مقادیر زیادی اموال سرقتی از قبیل ضبط و باند خودرو و مدارک شناسایی کشف کردند که با بررسی اموال مکشوفه موفق به شناسایی مدارک شاکی شده و آنها را تحویل اداره بیستم دادند .

کارآگاهان اداره بیستم با تحویل گرفتن سلیم و محمود و تحقیق و بازجویی از آنها متوجه شدند هر دو متهم از مالخران سابقه دار هستند و اموال را از " سعید " 22 ساله و "محمد" 25 ساله خریده اند ، با مشخص شدن هویت سارقان کارآگاهان موفق به شناسایی منزل سعید در خیابان جشنواره شده و با هماهنگی قضائی  سعید دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعدادی زاپاس، ضبط و باند خودرو و اشیای با ارزش دیگر کشف کردند.

با انتقال سعید به اداره بیستم  در بدو ورود به 300 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی محمد 25 ساله اعتراف کرد و با هماهنگی قضائی مخفیگاه محمد نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی نیز دستگیر شد.

 سعید در بازجویی به کارآگاهان گفت با محمد از نوجوانی دوست است و به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارند و برای بدست آوردن هزینه های اعتیاد نقشه سرقت از خودروهای پارک شده را می کشند و بیشتر از خودروهایی که در محل های تاریک پارک و یا دارای لوازم هشداری مثل دزدگیر نبودند و اینکه ضبط باکیفیت داشتند و یا اموال با ارزش داخل خودرو ها بود، سرقت می کردند .

 با مشخص شدن دو نفر دیگر از مالخران ، کارآگاهان موفق شدند آن دو مالخر را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان مقادیری اموال مسروقه کشف کنند .

---

گفتنی است ،ارزش اموال سرقتی که توسط این باند به سرقت رفته نزدیک به 500 میلیون تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید/

اعتراف به 30 فقره سرقت موتورسکلت

 


منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خیابان جشنواره کارآگاهان اداره اداره بیستم پلیس آگاهی داخل خودرو فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز ۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مالخر را دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، به ویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن