Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشکده تاریخ معاصر در نظر دارد نشست تخصصی «محور مقاومت و نظم نوین منطقه‌ای: از بستر تاریخی ـ هویتی تا چشم‌انداز سیاسی ـ امنیتی» را با هدف بررسی نقش ایران در منطقه برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشکده تاریخ معاصر، این پژوهشکده در نظر دارد نشست تخصصی «محور مقاومت و نظم نوین منطقه‌ای: از بستر تاریخی ـ هویتی تا چشم‌انداز سیاسی ـ امنیتی» را با هدف بررسی نقش ایران در منطقه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه این نشست به قرار زیر است: ساعت ۸:۴۵ تا ۹:۱۵ غلامعلی سلیمانی، استادیار دانشگاه تهران، با موضوع «حمله موشکی ایران و احیای هویت انقلابی مردم منطقه در مواجهه با نظام سلطه» سخنرانی خواهد کرد. ساعت ۹:۱۵ تا ۹:۴۵  جواد حقگو، استادیار دانشگاه تهران، درباره «نقش‌آفرینی رسانه‌ها در جنگ هیبریدی ایالات متحده آمریکا علیه محور مقاومت» سخن خواهد گفت. ساعت ۹:۴۵ تا ۱۰:۱۵  روح‌الله قادری، دانشیار دانشگاه امام حسین(ع)، «تأثیرات شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در افزایش سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در میان ملل جبهه مقاومت» بررسی خواهد کرد.  ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۱:۱۵  ابومحمد عسگرخانی، دانشیار دانشگاه تهران، از «نقش شهید سلیمانی در خنثی‌سازی طرح‌های براندازانه نظام سلطه در محور مقاومت» سخن خواهد گفت. ساعت ۱۱:۱۵ تا ۱۱:۴۵  ابراهیم متقی، استاد دانشگاه تهران، درباره «ارزیابی توان بازدارندگی موشکی ایران در مواجهه با ایالات متحده آمریکا» سخنرانی خواهد کرد.

همچنین از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۲:۱۵ موسی حقانی، رئیس پژوهشکده تاریخ معاصر، سخنان خود را با موضوع «حمله موشکی ایران و احیای عزت ملی ایرانیان» مطرح خواهد کرد.

این نشست یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۲:۱۵ در پژوهشکده تاریخ معاصر به نشانی تهران، خیابان شهید فیاضی (فرشته)، جنب خیابان چناران، پلاک ۱۵ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محور مقاومت تاریخ معاصر دانشگاه تهران ایالات متحده آمریکا دانشگاه تهران موشکی ایران نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با عنوان «سواد بصری در مد و لباس» توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در این نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا به سخنرانی می‌پردازد.

مراسم مورد اشاره چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6089007 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد