Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از سراسر کشور تاکنون راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل برگزار شده است و هیچ مشکل امنیتی در هیچ جای کشور گزارش نشده است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی درباره وضعیت امنیتی راهپیمایی در سراسر کشور گفت: امروز یک یوم الله دیگر است و مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی بار دیگر به دشمنان نشان دادند که با یکدیگر متحد بوده و پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ناجا افزود: پلیس نیز از چند روز قبل اقدامات خود برای تأمین امنیت این راهپیمایی را آغاز کرده و از شب گذشته مأموران پلیس علی رغم سرمای شدید هوا در مسیر‌های راهپیمایی در شهر‌ها و استان‌های سراسر کشور مستقر شده و از صبح امروز نیز به شکل ۱۰۰ درصدی به حالت آماده باش درآمدند.

وی ادامه داد: برابر گزارش‌های دریافتی از سراسر کشور تاکنون راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل برگزار شده است و هیچ مشکل امنیتی در هیچ جای کشور گزارش نشده است.

اشتری ادامه داد: حضور مأموران ما تا پایان راهپیمایی در شهر‌های سراسر کشور از جمله تهران ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناجا در پاسخ به پرسشی در مورد تحرکات دشمنان در کشور نیز اظهار کرد: نیروی انتظامی اشراف اطلاعاتی بر رفتار و اقدامات دشمنان و تحرکات آنان دارد.

فرمانده ناجا همچنین با اشاره به پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این راهپیمایی ۴۱ سال است که هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و پیام آن نیز همچون پیام پیروزی انقلاب اسلامی این است که نباید نگاهمان به خارج مرز‌ها باشد؛ بلکه باید با ایستادن روی پای خودمان به توانمندی‌های دانشمندان و به خصوص جوانان خودمان اتکا کنیم.

فرمانده ناجا این راهپیمایی را تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرمان‌های حضرت امام (ره) و آرمان‌های مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: ما باید نگاهمان به این مردم و جوانان عزیز کشورمان باشد. مردم نیز ثابت کردند که در مقابل زورگویان، یاوه گویان و دشمنان خواهند ایستاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 22بهمن فرمانده ناجا نیروی انتظامی راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل برگزار هیچ مشکل امنیتی نیروی انتظامی فرمانده ناجا گزارش نشده سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج