Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه پیرایش از هر گونه ناسلامتی و فساد خواست جدی مردم انقلابی است، گفت: می‌خواستند با بعضی هواپرستی‌ها، غفلت‌ها و شایعه ها در درون القا کنند که فساد همه جا را گرفته اما امروز ادراک مردم این است که هیچگونه فسادی در انقلاب اسلامی، قابل پذیرش نیست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام رئیسی، رییس قوه قضاییه، به همراه غلامحسین اسماعیلی سخنگو و رییس حوزه ریاست قوه قضاییه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد مقدس حضور یافت و به خیل عظیم جمعیت پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از حضور در راهپیمایی باشکوه مراسم 22 بهمن در مشهد مقدس به سخنرانی پرداخت. 

رئیس قوه قضاییه با طرح این سوال که امروز کدام کشور مستقلانه برای منافع خود تصمیم می‌گیرد؟ گفت: مستقل‌ترین کشور بدون وابستگی به شرق یا غرب بر روی کره زمین، ایران اسلامی است که اساسش بر رای مردم و براساس حاکمیت احکام اسلام شکل گرفته است.

او ادامه داد: اغلب انقلاب‌ها اگر بتوان نام آن‌ها را در دنیا انقلاب گذاشت، خیزش‌ها، حرکت‌ها و نهضت‌ها بعد از گذشت مدتی از اهداف و آرمانشان فاصله می‌گیرند. امروز مردم در سراسر ایران اسلامی همان را فریاد می‌زنند که در ۲۲ بهمن ۵۷ می‌خواستند. شعار‌ها و آرمان‌ها ذره‌ای عوض نشده است. خواست مردم همان اصول و مبانی است که نظام بر اساس آن شکل گرفت؛ این اصول پایدار است.

رئیس دستگاه قضا خاطر نشان کرد: امروز خواست مردم و خواست انقلابیون شکل گرفتن نهادها، سازمان‌ها، ادارات و سازوکار‌هایی در تراز انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی است. در گام دوم انقلاب پیرایش از هر گونه آلودگی، ناسلامتی و فساد خواست جدی مردم انقلابی ماست.

به گفته حجت الاسلام رئیسی آنچه امروز خواست مردم بر بستر گام دوم انقلاب است، شکل گرفتن همه اهداف نظام و انقلاب اسلامی است. این دهه، دهه پیشرفت و عدالت است و نکته مهم آن است که پیشرفته شدن کشور با مصرف محصولات پیشرفته اتفاق نمی‌افتد.

او درباره تحقق عدالت در کشور خاطر نشان کرد: آنچه در مورد عدالت می‌گوییم و این کشور به دنبال تحقق آن است، عدالت در حوزه اقتصادی، اجتماعی، قضایی، فرهنگی و همه حوزه‌هاست.   حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه هرجا مردم احساس کنند دشمن در حال سو استفاده است خیلی زود صفوف خود را جدا می‌کنند، گفت: به آنچه چند ماه پیش رخ داد دقت کنید، مردم خواسته‌هایی داشتند اما وقتی حضور دشمن را شاهد بودند بسیار سریع دشمن را تنها گذاشتند.   او ادامه داد: مردم در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی اثبات کردند رای آنها مقاومت است نه مذاکره و آنچه می‌تواند کشور را پیشرفته کند توانمند شدن در کالاها و در تولیدات و علم و فناوری خواهد بود.

رئیس دستگاه قضا گفت: می‌خواستند با بعضی هواپرستی‌ها، غفلت‌ها و شایعه پرستی‌ها در درون القا کنند که فساد همه جا را گرفته است اما امروز ادراک مردم این است که هیچگونه فسادی در انقلاب اسلامی قابل پذیرش نیست.

حجت اسلام رئیسی خاطر نشان کرد: دشمن می‌خواست القا کند که فساد همه جا را گرفته است و همه مرتکب فساد هستند، یک نگرانی و دغدغه‌ برای جامعه پیش آمد که به برکات هدایت‌های رهبری و حضور مردم و اقدامات مجاهدان این عرصه، امروز نگاه مردم آن است که در ذات انقلاب اسلامی مبارزه با فساد نهاده شده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد فساد در هیچ کجا لانه کند.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه آینده نهضت (انقلاب اسلامی) بسیار روشن است.، خطاب به خانواده شهدا گفت: خون فرزندانتان بسیار برکات داشته است. امروز خون بچه‌های شما جهل زدایی کرده است. بدانید خون فرزندان شما کار خودش را در منطقه و در عالم کرده چون متصل به ثارالله شده است. یقین بدانید برکات خون شهدا و شهید سلیمانی به خروج آمریکایی ها از منطقه، آزادی مردم منطقه از دست سلطه گران، همبستگی مردم عراق و ایران و مردم مسلمان منطقه و جهان، افزایش روحیه مبارزه با دشمن و تنفر عمومی نسبت به آمریکایی‌ها خواهد انجامید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فساد رئیس قوه قضاییه آیت الله رئیسی فجر 98 راهپیمایی 22 بهمن 98 فساد همه جا حجت الاسلام رئیسی جدی مردم انقلابی رئیس دستگاه قضا خاطر نشان فساد خواست خواست مردم قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان