Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@07:54:45 GMT

فریاد مرگ بر آمریکا در قزوین طنین انداز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۱۴۲۳

فریاد مرگ بر آمریکا در قزوین طنین انداز شد

در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن در اقصا نقاط استان قزوین با حضور گسترده و پرشور مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، همزمان با سراسر کشور و در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در اربعین شهدای مقاومت، راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضورگسترده و پرشور مردم اقصا نقاط استان قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر قزوین در مسیرهای میدان میرعماد، خیابان نادری، میدان آزادی، خیابان پیغمبریه به سمت خیابان شهدا و سرپل طالقانی، میدان آزادی، خیابان پیغمبریه به سمت خیابان شهدا برگزار شد.

 

در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، راهپیمایان با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی و تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امام و رهبری، بر استمرار راه امام و شهدا تأکید کردند و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند.

 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائيل»، «الله اکبر»، «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «سردار دل ها اسوه جهاد است/ شهادتش مایه اتحاد است» و «ملت ما بیدار است/ از آمریکا بیزار است» نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی آن اعلام کردند.

 

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «تا آخر ایستاده ایم»، «شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائيل، برای آنها مرگ می آورد»، «انقلاب اسلامی همچنان استوار است»، «مطیع امر رهبریم» و «من سلیمانی هستم» آمادگی ملت ایران را در دفاع از ارزش های انقلاب و پاسداری از ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیدند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرگ بر آمریکا راهپیمایی22 بهمن سردار سلیمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن مرگ بر آمریکا برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید

حجت الااسلام فتحی نیا، امام جمعه گتوند گفت: اگر آرامش، لذت و خوشحالی حقیقی را بخواهیم باید مسیری را برویم که شهدا رفتند، برگزاری یادواره شهدا نیاز ماست و ما نیاز داریم به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا 

سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ابرقدرت‌های دنیا به خاک ما حمله کردند، و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.

در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش بعث عراق آمده بود که سه ساعته خرمشهر را تصرف کند و گفته بودند آمده‌ایم که بمانیم، سه روزه خوزستان را تصرف خواهیم کرد و ۷ روزه جمهوری اسلامی را ساقط، ولی کاری از پیش نبردند، چون خدا خواست که این کشور و انقلاب بماند.

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز شهرستان گتوند شامگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان گتوند، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش عقیلی مسئولان ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت گتوند برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند