Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین بختیاری» روز سه‌شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد که مردم مومن، ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی در هیچ شرایطی دست از انقلاب برنمی‌دارند.

وی بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این پیام را به کشورهای استکباری به خصوص آمریکا داد که دشمنان با مردم مقاومی روبرو هستند و ملت بزرگ ایران در هر شرایط پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌ و این جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اراک ادامه داد: راهپیمایی۲۲ بهمن‌ماه امسال مقارن با آیین چهلم سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نیز بود که مردم در این راهپیمایی نیز بار دیگر قدردانی خود را از این شهید عزیز نشان دارند.

بختیاری تصریح کرد: مسوولان باید در قدردانی از حضور مردم در عرصه‌های مختلف، همت مضاعف‌تری در خدمت رسانی به جامعه داشته باشند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۹ نقطه  استان مرکزی از جمله اراک مرکز این استان که ۶۲۰ هزار نفر جمعیت دارد، برگزار شد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی فرمانداری اراک راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی فرمانداری اراک راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک استان مرکزی فرمانداری اراک راهپیمایی ۲۲ بهمن راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد