Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@02:30:58 GMT

تمام پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۱۵۱۷

تمام پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت لغو شد

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: به‌دلیل بارش سنگین برف تا اطلاع ثانوی تمامی پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت حداقل تا عصر امروز لغو است و هیچ پروازی به صورت نشست و برخاست در این فرودگاه وجود ندارد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، غلامرضا کریم آقایی امروز در جمع خبرنگاران از لغو پروازهای فرودگاه رشت خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل بارش سنگین برف تا اطلاع ثانوی تمامی پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت حداقل تا عصر امروز لغو است و هیچ پروازی به صورت نشست و برخاست در این فرودگاه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به اینکه شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی عامل لغو پروازهای فرودگاه رشت است بیان کرد: با وجود تلاش برای باز نگه داشتن باند پروازی موفق نشدیم از لغو پروازها جلوگیری کنیم و تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی در این فرودگاه انجام نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت مساعد شدن اوضاع جوی پروازها به حالت عادی برخواهند گشت تصریح کرد: در صورت مناسب شدن آب و هوا و امکان انجام پرواز، موضوع از طریق رسانه‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و به آنها اطلاع خواهیم داد.

وضعیت نامساعد جوی و کاهش دید افقی باعث لغو پرواز تهران-ایلام و بلعکس شدلغو پروازهای فرودگاه بجنورد در «هوای آفتابی»؛ هواپیما از آسمان بجنورد به مهرآباد بازگشتلغو پروازهای فرودگاه مهرآباد تا اطلاع ثانوی

به گزارش تسنیم، بارش شدید برف در چند روز گذشته در سراسر استان گیلان موجب ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم این استان شده که قطع راه‌های ارتباطی، قطع برق و آب و در راه ماندن مسافران از جمله این مشکلات است.

پلیس راه استان گیلان نیز از مردم و مسافران خواست که از ترددهای غیرضروری در مسیرها خودداری کنند و تا باز شدن راه‌ها و بهبود شرایط جوی جهت رفع مشکلات و تسریع در روند خدمت‌رسانی با نیروهای امدادی همکاری داشته باشند.

طبق اعلام سازمان هواشناسی استان گیلان شرایط ناپایدار جوی از عصر امروز در استان گیلان به تدریج کاهش یافته و این استان آخر هفته صاف و آفتابی به‌همراه یخبندان خواهد داشت.

انتهای پیام/613/ ت

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت لغو پروازهای فرودگاه تا اطلاع ثانوی استان گیلان هیچ پروازی عصر امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه اففتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد