Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@23:40:06 GMT

تلاش مسئولان برای کاهش فشار های اقتصادی

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۱۵۶۳

تلاش مسئولان برای کاهش فشار های اقتصادی

رئیس کل بانک مرکزی گفت: روند مشکلات اقتصادنسبت به گذشته بهتر شده و شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد که اوج فشار اقتصادی شکسته و به امید خدا این وضعیت با تکیه بر توانایی‌های داخلی روز به روز بهتر می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی درباره حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در این مراسم بسیار عالی و پرشکوه مثل همیشه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل بانک مرکزی بیان کرد: علت حضور مردم دراین روز این است که انقلابشان را دوست دارند و به خاطر چهلم شهید سلیمانی هم اراده مردم دوبرابر شده و آمده اند که هم از راه ایشان و هم از ۴۰ سال حمایت و مقاومت مردم در راه انقلاب حمایت کنند.

همتی درباره زمان برطرف شدن مشکلات اقتصادی خاطر نشان کرد: مسئولین در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی هستند. ما هم شبانه روز در حال تلاش هستیم، ولی شرمنده ایم که به خاطر فشار زیادی که هست آنگونه که باید و شاید نتوانسته ایم به ایده آل خود برسیم.

رئیس کل بانک مرکزی افزود: روند مشکلات اقتصادی خیلی بهتر شده و شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد که اوج فشار اقتصادی شکسته و انشاالله این وضعیت با تکیه بر توانایی‌های داخلی روز به روز بیشتر می‌شود.

همتی گفت: مسئولین در این شرایط باید در خدمت مردم باشندولی مردم بدانند که دولت در حال تلاش است و خیلی به حرف‌های سیاسی و انتخاباتی فکر نکنند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: بانک مرکزی بانک اقتصاد رئیس کل بانک مرکزی مشکلات اقتصادی حضور مردم حال تلاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر چهارشنبه به ریاست آیت‌الله رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۲» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد
  • توجه به تولید دانش بنیان کلید حل مشکل اقتصادی کشور است
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • تمدید مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز
  • رشد ۲۸.۲ درصدی تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال ۱۴۰۲
  • اصفهان پرجمعیت‌ترین استان کارگری کشور
  • بانک مرکزی: تورم کاهشی می‌شود | کاهش رشد پایه پولی به ۲۸.۱ درصد
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم