Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدنبی موسوی فرد روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: ملت ایران با هر نوع نگاه و سلیقهای در چنین صحنههایی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن در پشتیبانی از نظام اسلامی همواره حضور گسترده ای داشته و دشمنان به خوبی از این موضوع آگاه هستند.

وی با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه مهمترین عامل اقتدار نظام اسلامی است گفت: این حضور پرشور مردم با همه مشکلات، مبارک و میمون است و جای سپاسگزاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب اسلامی ایران، نهضتی بزرگ، شکوهمند و تاثیرگذار است و امروزه برای بسیاری از ملل جهان چراغ راه زندگی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه دهه فجر روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است گفت: یوم الله ۲۲ بهمن یادآور رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه کرد گفت: ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی پس از گذشت چهل و یک سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن نمایش اتحاد ملی و انسجام اسلامی، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

موسوی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است گفت: امروز در جشن تولد انقلاب مردم بار دیگر ثابت کردند پشتیبان انقلاب و جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: ملت ایران همواره پشتیبان و پیرو رهبر خود هستند و هیچ گاه به دشمنان باج نمی دهند. 

وی با اشاره به اربعین شهادت سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی محور مقاومت بود، او در زمان حیات خنثی کننده توطئه های دشمنا بود و شهادتش نیز باعث انسجام و وحدت بیشتر مردم شد.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰ نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ۲۲ بهمن انقلاب انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران نماینده ولی فقیه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی یوم الله ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد