Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «حسن مفخمی‌آشتیانی» در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک، در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور پررنگ و دشمن‌شکن مردم در این راهپیمایی جای تقدیر دارد و باید بر غیرت مردم ایران و استان مرکزی درود فرستاد.

وی بیان کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که پای انقلاب خود هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان نظام نگاه چپ به این مرز و بوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مفخمی شهرستانی افزود: به کوری چشم دشمنان و به برکت خون شهدا و انقلاب، امنیت و اقتدار این کشور روز به روز افزایش پیدا می‌کند و ایران هر سال پرصلابت‌تر از قبل می‌شود.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرشتان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است که امروز در ۵۲ نقطه این استان راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد.

برچسب‌ها استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی ۲۲ بهمن استان مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی ۲۲ بهمن استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند