Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بروجرد گفت: مقاومت یکی از شعارهای اصلی ملت مقاوم ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن این شهرستان اظهار کرد: ریشه همه فتنه‌های دنیا، مکاری و فتنه‌گری آمریکای جنایتکار است.

وی از مقاومت به عنوان درس قرآن کریم یاد و بیان کرد‌: مقاومت و ایستادگی موجب پیروزی بر جبهه کفر و دشمنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: عامل اصلی طرح و نقشه‌های دشمنان تلاش در جهت دستیابی به مطامع آن‌ها و تسلیم شدن ملت‌ها است.

حسینی از ایمان و مبانی اعتقادی به عنوان عامل اصلی و رمز پیروزی ملت‌های مسلمان در برابر دشمنان یاد و تاکید کرد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با تکیه بر همین باورها در عرصه‌های علمی، اقتصادی و فناوری پیشرفت کرده است.

وی غلبه بر دشمنان و دستیابی به پیشرفت و سربلندی را در گرو مقاومت ملت‌ها دانست و افزود: از این رو رهبر فرزانه انقلاب همواره بر مقاومت در برابر دشمنان تاکید دارند.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن اربعین شهادت شهید سلیمانی با یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: سردار سلیمانی با عمل به آیات قرآن کریم و ایستادگی لرزه بر اندام دشمن انداخته و به ملت‌های زیادی کمک کرد.

حسینی با تاکید بر مقاومت ملت‌های مسلمان در برابر دشمنان تصریح کرد‌: یقینأ مقاومت ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه شکست دشمنان و پیروزی جبهه مقاومت را به دنبال دارد.

وی از مقاومت به عنوان شعار ملت ایران یاد و عنوان کرد: تا نابودی کامل دشمن ایستاده‌ایم و از پای نخواهیم نشست.

امام جمعه بروجرد حضور حماسی شهروندان بروجردی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن آن هم در هوای برفی را نشان‌دهنده اعتقاد آنان به ارزش‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

حسینی سرمایه‌گذاری به منظور تقویت اشتغال و رفع معضل بیکاری در بروجرد را ضروری خواند و بیان کرد: انتظار می‌رود دولت در راستای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی گام‌های عملی بردارد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

منبع: فارس

کلیدواژه: مقاومت قرآن کریم ایران مشکلات اقتصادی امام جمعه بروجرد یوم الله ۲۲ بهمن برابر دشمنان ملت های مسلمان مقاومت ملت ها ملت ایران بر دشمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در همایش کارگری در کارخانه روغن کشی ورامین طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه کارخانه روغن کشی ورامین دارای قدمت کهن است و روغن ورامین امروز نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی مطرح است.

وی افزود: قشر کارگر در دین اسلام قشر ارزشمندی است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) دستان کارگر را می‌بوسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جنگ اقتصادی کنونی ادامه داد: امروز هر کارخانه در کشور یک سنگر مهم است و باید به کارگران و تولیدکنندگان برای پیروزی در این جنگ اقتصادی توجه کنیم.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وابستگی کشور به حوزه نفت بود اما امروز بسیاری از تولیدات و محصولات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود که مایه مباهات است.

محمودی تاکید کرد: امروز برخی محصولات ورامین نظیر روغن این شهرستان به برخی کشورهای دنیا نظیر سوریه و ونزوئلا صادر می‌شود و باید ظرفیت‌های بالقوه دیار ۱۵ خرداد با همت تولیدکنندگان و کارگران و حمایت مسئولان بالفعل شود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به تحولات منطقه گفت: ایران در گذشته به وضعی دچار شده بود که سیم خاردار را هم وارد می‌کرد اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و اقتدار ایران اسلامی به جایی رسید که جمهوری اسلامی، قلب رژیم صهیونیستی را نشانه گرفت و موجب عزت آزادیخواهان جهان شد.

کد خبر 6091930

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند