Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی در مراسم باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: ملت شریف استان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیوند قلبی شان را با آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه به نمایش گذاشتند. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

محمدصادق معتمدیان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم بیرجند اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، همراه و همگام با ملت شریف ایران اسلامی، حماسه‌ای ماندگار آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم ولایتمدار استان با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن پیوند قلبی خود را با آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بازهم به نمایش گذاشتند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان از انسجام، همدلی، همزبانی و هم صدایی  همه آحاد ملت است تا تجدید بیعتی با امام راحل(ره) و شهدا داشته باشند.

بازتاب راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در رسانه‌های عربیسرلشکر رحیم‌صفوی در بوشهر: منحنی قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها رو به افول است / دولت ‌عراق ‌مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی‌‌ را اجرایی کندحضور سردار فدوی در راهپیمایی 22 بهمن تهران

معتمدیان تصریح کرد:  مردم غیور خراسان جنوبی با حضور راهپیمایی 22 بهمن ماه به همه بدخواهان نظام ثابت کردند که در برابر هر نوع توطئه دشمن و پلیدی مستکبرین، تا آخرین نفس خواهند ایستاد.

وی حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن پرشور تر از سال‌های گذشته عنوان کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه ثابت کردند در راه دفاع از آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از رهبر عظیم الشان هیچ چیز نمی‌تواند کوچک‌ترین خللی بر پیوند عمیق مردم و نظام وارد کند.

انتهای پیام/255/ز

 

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور پرشور در راهپیمایی نظام مقدس جمهوری اسلامی استاندار خراسان جنوبی راهپیمایی 22 بهمن ماه راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات