Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اهالی ورزش و فوتبال کشور هم مثل دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال شرکت کردند. تاریخ انتشار: 13:01 - 22 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۵۷۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن جامعه ورزش کنار دیگر اقشار جامعه حضوری گسترده در این راهپیمایی داشتند تا بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بیعت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در راهپیمایی باشکوه امروز افراد ورزشی هم حضور داشتند. وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، روسای فدراسیون‌های ورزشی، مدیران عامل باشگاه‌های ورزشی، ورزشکاران، مدال‌‌آوران، قهرمانان و ... در این مراسم حضور پیدا کردند و کنار دیگر اقشار جامعه حضور پررنگی داشتند.

بیشتر بخوانید: استقبال بی‌نظیر مردم از غرفه وزارت ورزش و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راهپیمایی راهپیمایی 22 بهمن 98 وزارت ورزش راهپیمایی باشکوه دیگر اقشار جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم

طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

شایان  ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • معلمان مؤثرترین اقشار جامعه در فرایند تعلیم و تربیت هستند