Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:30:10 GMT

آذربایجان‌غربی؛ منفی ۹ درجه

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۲۰۲۳

آذربایجان‌غربی؛ منفی ۹ درجه

حبیب عبدلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی شب گذشته چالدران با منفی ۲۰.۲ درجه سردترین شهر آذربایجان‌غربی بود و پس از آن تکاب و ماکو با منفی ۲۰ و منفی ۱۵ درجه قرار داشتند.

وی اضافه کرد: در این مدت مردم قره‌ضیاءالدین منفی ۱۴.۴، سردشت منفی ۱۴.۲، پیرانشهر منفی ۱۴، شاهین‌دژ منفی ۱۲.۶ و بوکان منفی ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درجه سانتی‌گراد را تجربه کردند.

وی با اشاره به دمای منفی ۱۲ درجه‌ای مهاباد ، منفی ۱۱.۴ درجه‌ای اشنویه و منفی ۱۱ درجه‌ای نقده و سلماس بیان کرد: در شب گذشته شوط، پلدشت، ارومیه و میاندوآب به ترتیب ۱۰.۵، ۱۰، ۹.۵ و ۹.۳ درجه سانتی‌گراد داشتند.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: خوی که گرم‌ترین شهر استان طی شب گذشته بود، دمای منفی ۹ درجه داشت و بالاتر از این درجه در استان ثبت نشد.

عبدلی افزود: از ۲ روز گذشته، سامانه بارشی فعالی وارد استان شده بود که برف و کولاک قابل توجهی را در همه گستره استان به همراه داشت.

وی اظهار داشت:سامانه بارشی عصرامروز این منطقه را ترک می‌کند.

آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان در حدود ۳۴۰ میلی‌متر است.

آب و هوای این آذربایجان‌غربی سرد و کوهستانی است و بارش‌ها در این استان از آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه می‌یابد.

سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی طی ۴۸ ساعت گذشته موجب بسته شدن راه صدها روستا و محورهای اصلی استان شده‌است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه بارش برف سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه بارش برف سازمان هواشناسی آذربایجان غربی ارومیه بارش برف سازمان هواشناسی آذربایجان غربی سامانه بارشی شب گذشته درجه ای منفی ۱۲ منفی ۱۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد
  • بارش باران نقاط مختلف استان زنجان را فرا می گیرد
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد