Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@03:39:31 GMT

برف بزرگراه قزوین به رشت را بست

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۲۰۸۵

صراط:

رئیس پلیس راه کشور از بارش برف سنگین در محور قزوین به رشت و انسداد این مسیر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش فارس سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: دو سه روز است که وضعیت ناپایدار جوی را در سطح کشور شاهد بودیم و چند استان از جمله اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و غرب گیلان متاثر از وضعیت جوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: از ساعت 5 صبح امروز شاهد بارش سنگین برف در مسیر قزوین به رشت به خصوص در عوارضی آزاد راه رشت- قزوین در محدوده امامزاده هاشم هستیم.

وی با بیان این مطلب که این مسیر به دنبال بارش سنگین برف مسدود شده از تلاش ماموران پلیس راه و راهداری برای بازگشایی مسیر خبر داد و گفت:‌ متاسفانه وضعیت نامناسب است و تعدادی خودرو نیز در مسیر گرفتار شدند که مشغول امداد رسانی به آنها هستیم.

سردار حسینی اظهار داشت:‌ مسیر قزوین به رشت تا اطلاع ثانوی کاملا مسدود است و از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم با توجه به وضعیت ناپایدار جوی به خصوص در استان‌های درگیر از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ از ضروریات سفر در جاده‌ها در زمستان است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: برف بزرگراه قزوین رشت انسداد پلیس راهور ناجا صراط رئیس پلیس راه قزوین به رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان

 اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  گفت: محور خاش- سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش- سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب ۶ قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران