Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@02:24:28 GMT

ماجرای عجیب شکایت ویلموتس از ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۲۲۲۶

ماجرای عجیب شکایت ویلموتس از ایران

فدراسیون فوتبال ایران ادعا می‌کند اول آنها بودند که از مارک ویلموتس شکایت کردند نه اینکه او ابتدا شکایت کرده است. مربی بلژیکی از ایران درخواست غرامت عجیبی کرده است.

به گزارش مشرق، بدون شک قرارداد ویلموتس با ایران یکی از عجیب ترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران است. او و دستیارانش دو میلیون یورو گرفته اند و باز هم پول سنگینی می خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک ویلموتس از ایران شکایت کرده. نامه شکایت 6 میلیون یورویی این مربی و کادرش به فدراسیون فوتبال رسیده است. کاترین ویلموتس همسر او نامه شکایت را تنظیم و به فیفا ارسال کرده است. همه نگران این پرونده هستند و اعتقاد دارند ممکن است ایران بازنده باشد. با این حال فدراسیونی‌ها تلاش می‌کنند تا خیال همه را راحت کنند. قرارداد ویلموتس و کادرش با فدراسیون فوتبال برای سه سال با ایران 8 میلیون یورو بود. آنها دو میلیون گرفته‌اند و 6 میلیون یوروی دیگر می‌خواهند. ویلموتس معتقد است فسخ قرارداد در شرایطی صورت گرفت که شرایط اضطراری بوده و ایران به تعهداتش عمل نکرده است. تلاش او و وکلایش این است به فیفا ثابت کنند آن بند سه ماه دستمزد به عنوان فسخ قرارداد، برای شرایط عادی است ولی او در شرایط اضطراری مجبور به فسخ شده است. ویلموتس اقدام دیگری هم کرده است. او معتقد است ایران این بنده سه ماه فسخ را به صورت مخفیانه در قرارداد گذاشته است، بنابراین از او کلاهبرداری شده است!

بیشتر بخوانید:

کاریکاتور/ پسرفت فوتبال ایران

حالا فدراسیونی‌ها چیز دیگری می‌گویند. از تاج گرفته تا اعضای هیات رئیسه تاکیدشان این است قرارداد به نفع فدراسیون است. ابراهیم شکوری در این باره توضیح می دهد: «قرارداد بسته شده مشخص است. حالا آقای ویلموتس می‌گوید بند سه ماه غرامت را ندیده، چه ربطی به ما دارد. ایشان باید قرارداد را می خواند و امضا می‌کرد. فیفا هم ملاک قرارداد را قرار می دهم نه حرف ویلموتس را.»

در این باره از صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال هم سوال کردیم. او درباره شکایت ویلموتس توضیح داد: «این شکایت در واقع مقابله به مثل با فدراسیون فوتبال است. این ما بودیم که ابتدا از ویلموتس شکایت کردیم. ایشان هم وقتی متوجه شد تصمیم گرفت مثلا مقابله به مثل کند و دست به شکایت بزند. شکایت او به جایی نخواهد رسید و مشکلی از این بابت وجود ندارد.» فدراسیون در تلاش است تا یک میلیون یورو از دو میلیون یورویی که به این مربی پرداخت کرده را بگیرد. باید دید به هدف شان می رسند؟

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال شکایت فدراسیون فوتبال فوتبال ایران میلیون یورو دو میلیون سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان جلسه هم اندیشی برگزاری سوپرلیگ بانوان و لیگ برتر فوتسال کشور که با حضور مسؤولان فدراسیون فوتبال برگزار شد احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال از تلاش فدراسیون برای حضور تیم ملی فوتسال برزیل خبر داد و گفت: قرعه کشی جام جهانی ۶ خرداد در ازبکستان برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم در حاشیه این مراسم با مسؤولان فوتبال برزیل مذاکره کنیم و بتوانیم این تیم را برای برگزاری بازی تدارکاتی به ایران دعوت نمائیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم منفعت آن در تمام حوزه‌ها به فوتسال ایران می‌رسد.

کد خبر 6099652

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • مورد عجیب عبدالله