Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:50:30 GMT

٢٢ بهمن روز بازگشت اقتدار به مردم ایران است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۲۲۵۶

٢٢ بهمن روز بازگشت اقتدار به مردم ایران است

عنایت الله رحیمی سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن به خبرنگار مهر بیان کرد: مردم غیور ایران امروز به میدان آمدند تا اعلام کنند که علی رغم خواست دشمنان، نظام اسلامی استمرار و استقلال دارد.

عالی‌ترین مقام دولت در استان با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین رکن مردم سالاری دینی است، افزود: مردم امروز با حضور خود در مراسم باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن، پیروزی جدیدی را نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته انتخابات پیش رو نیز فرصتی است تا حماسه دیگری در کشور ایجاد شود.

استاندار فارس با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از روش‌های استمرار نظام جمهوری اسلامی دمکراسی دینی است، این مهم تنها زمانی محقق می‌شود که انتخابات پرشور، سالم و با حضور تمامی احاد مردم برگزار شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف، مردم، نهادها و گروه‌های سیاسی مختلف برگزار شد.

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز نیز حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بود.

کد خبر 4850588

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس دهه فجر دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بوشهر انتخابات 98 بارش برف انقلاب اسلامی ایران ایلام قزوین شهرکرد ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند گرگان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول اساسی نظام «مردم محوری» است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی گیلان ضمن تبریک این روز به شوراهای شهر و روستای استان اظهار کرد: آنچه انقلاب را متمایز می‌کند این است که اهداف و آرمان‌ها و پیام‌های انقلاب همواره مهم بوده و پابرجاست.

جعفری با تاکید بر اینکه مردمی بودن و مردم محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی از اول تا به امروز این است که متکی به آرای مردم است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن با توسعه روستاها اتفاق می‌افتد، افزود: اگر توسعه در روستاها اتفاق نیفتد منجر به مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی می‌شود اما آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشهود است این بوده که حکمرانی باید بر پایه مردمی باشد لذا مردم محوری اصول اساسی نظام است.

جعفری با بیان اینکه بهترین مدل برای حکمرانی روستایی و شهری ترکیبی و توسعه مردم پایه است، ادامه داد: تشکیل شوراها نقطه عطفی در توسعه نظام بوده و اعضای شوراها توانسته‌اند تمام وقت و بدون چشمداشت در منطقه خود فعالیت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات شوراها گام اساسی در راستای حل مشکل کشور بوده که تحقق این مهم در تعامل و همکاری انجام می‌شود.

کد خبر 6095186

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد