Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و الامسلمین سید محسن شفیعی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان این که وظیفه خدمت به انقلاب اسلامی ایران برعهده تمامی ملت و مسؤولان است اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران موجود زنده در حال حرکتی است که با عکس العمل‌ های مختلفی رو به رو است لذا باید تلاش کنیم که انقلاب در مسیر خود پایدار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: : امروز مسؤولیت پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی بر عهده همگان بوده و شرکت سراسری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نماد حمایت از انقلاب اسلامی است.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: پا‎ی‎بندی به آرمان های انقلاب و پشتیبانی دائمی از ولایت فقیه مهم ترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای جامعه بین المللی و مسؤولان اجرایی کشور است.

وی ادامه داد: دشمن همواره در طول سال‌های عمر پربرکت انقلاب بر علیه ملت ایران دشمنی و توطئه داشته که تمام نقشه های دشمن بر اراده ملت ایران بی تاثیر بوده است و مردم با وجود مشکلات زیادی که از سوی دشمن به وجود آمده، هیچ گاه از اعتقادات خود دست نکشیدند و همچنان بر آرمان های انقلاب، امام (ره) و رهبری ایستاده و ادامه دهنده راه شهدا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شفیعی با بیان اینکه مردم امروز با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند اجازه نمی دهند ثمره انقلاب که حاصل خون شهداست پایمال شود، اضافه کرد: ملت ایران با وجود مشکلات نشان داد پیوند محکم و همیشگی بین مردم و انقلاب برقرار است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۱۰۰نقطه شهری  و روستایی در استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز پروندهٔ خبری چهل و یک بهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز پیروزی انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز راهپیمایی ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی ایران ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم