Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تقاطع غیر همسطح در کمربندی غربی بیرجند به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها، تقاطع شهید سلیمانی نام گرفت. 

استاندار خراسان جنوبی که روز سه‌شنبه پس از شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در آیین افتتاح این طرح عمرانی حضور یافت، با اشاره به پرتصادف بودن این محور گفت: با تلاشی که صورت گرفت، ۷۱ نقطه پرتصادف در استان شناسایی شده است که ۲۱ مورد تاکنون رفع شده و مابقی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصادق معتمدیان افزود: انتظار داریم فاز بعدی که دسترسی شمال شهر بیرجند به کمربندی است با مشارکت شورای شهر و شهرداری تکمیل شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در این آیین که معاونان استاندار نیز حضور داشتند، گفت: برای تکمیل عملیات رمپ و لوپ‌های تقاطع غیر همسطح محور سه قلعه - بیرجند ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

اسدالله جلال‌زاده با اشاره به حجم و نوع عملیات اجرایی این پروژه افزود: تکمیل رمپ‌ها و لوپ‌ها، راست‌گردهای مسیر، باندهای کندرو، اجرای عملیات خاکی به ‌منظور احداث راه دسترسی به پل واقع در کمربندی شوشود به حجم تقریبی ۷۰ هزار مترمکعب و آسفالت مسیر از جمله این اقدامات است.

وی گفت: همچنین احداث و تعریض سه دستگاه ابنیه فنی در مسیر، نصب گاردریل، تابلو و علائم ایمنی مسیر، جابه جایی شبکه برق واقع در مسیر و پیگیری‌های لازم درخصوص رفع معارض واقع در پروژه (کوره آجرپزی) از دیگر اقدامات بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: عملیات ایمن‌سازی نقطه پرحادثه و مستعد حادثه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند نیز با هزینه کرد چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال امروز افتتاح شد.

وی با اشاره به حجم و نوع عملیات اجرایی پروژه عملیات ایمن‌سازی نقطه پرحادثه و مستعد حادثه منطقه ویژه اقتصادی بیان کرد: تعریض دوطرفه مسیر به طول تقریبی یک کیلومتر و عرض ۷.۳ متر، تعریض سه دستگاه ابنیه فنی واقع در مسیر پروژه، نصب گاردریل و تابلو و علائم ایمنی مسیر به طول تقریبی ۱.۲ کیلومتر، نصب سه پایه روشنایی به همراه ۶ شعله روشنایی به همراه ترانس برق از جمله موارد عملیات اجرایی این پروژه است.

جلال‌زاده با اشاره به احداث ساختمان جانبی قرارگاه پلیس ‌راه استان گفت: برای احداث ساختمان جانبی قرارگاه پلیس ‌راه استان نیز ۱۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که امروز به بهره‌برداری رسید.

بیش از یک هزار و ۶۱۴ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر امسال در استان خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی شد که از این تعداد یک‌ هزار و ۴۵۹ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها افتتاح طرح خراسان جنوبی قاسم سلیمانی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح خراسان جنوبی قاسم سلیمانی دهه فجر افتتاح طرح خراسان جنوبی قاسم سلیمانی دهه فجر بهره برداری رسید تقاطع غیر همسطح خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است