Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:30:42 GMT

مرکز ام. آر. آی لامرد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۲۸۴۱

مرکز ام. آر. آی لامرد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم با تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یادو خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: به برکت انقلاب و حرکت جهادی مسؤلین، خدمات اورژانس و افزایش تخت‌های بیمارستانی از جمله این خدمات بزرگ در این چهار دهه از انقلاب می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دستگاه ام. آر. آی لامرد یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ام. آر. آی است و امید است که شاهد پیشرفت روزافزون خدمات نظام در این منطقه باشیم.

وزیر بهداشت گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده امیدواریم که همزمان با سفر ریاست جمهور، بیمارستان جدید لامرد تجهیز، و به بهره برداری برسد.

نمکی افزود: بخشی از تجهیزات بیمارستان لامرد به شهرستان رسید و بقیه نیز در حال انتقال به شهرستان است.

ساختمان ام آر آی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۳۲۷ متر مربع در محوطه این بیمارستان و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در شهریورماه سال ۱۳۹۷ کلنگ زنی شد و در بهمن سال ۱۳۹۸ به بهره برداری رسید.

دستگاه ام آر آی این مرکز ۱/۵ تسلا است که با توجه به معافیت گمرک برای هیأت امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین خرید انبوه این وزارتخانه، این دستگاه با تخفیف و به بهای ۵۲ میلیارد ریال خریداری شده است.

کد خبر 4850668

منبع: مهر

کلیدواژه: لامرد وزارت بهداشت دستگاه ام آر آی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بوشهر انتخابات 98 بارش برف انقلاب اسلامی ایران ایلام قزوین شهرکرد ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند گرگان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد