Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور ظهر امروز در سخنرانی تجمع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در حرم حضرت معصومه (س)، با تاکید بر اینکه مردم همواره با حضور پرشور خود در عرصه‌های مختلف انقلاب نقشه‌های مختلف دشمن را نقش بر آب کرد‌ه‌اند گفت: مردم با حضور پرشور در این راهپیمایی ارزش‌های خدایی را در این سرزمین الهی زنده نگه می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور با بیان اینکه حضور مردم در ۲۲ بهمن در طول ۴۱ سال پیروزی انقلاب در هر سال تلاش دشمن و توطئه‌های استکبار را به یکباره نابود می‌کند یادآورشد: این حضور همچون خرج موشکی است که توطئه‌های دشمن را در عرصه‌های مختلف خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام منتظری با طرح این مطلب که چه چیز حاج قاسم سلیمانی را تبدیل به چنین شخصیت اثرگذاری کرد گفت: این چه عامل مؤثری بود که با شهادتش ملت صحنه‌هایی را آفریدند که تاریخ نمونه‌ای برای آن نمی‌تواند پیدا کند.

دادستان کل کشور با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ع) عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی امروز نه تنها به عنوان یک شهید بلکه به عنوان یک مکتب شناخته می‌شود؛ تاثیری که این شهید بر دل‌های مردم گذاشت حتی کسانی که چندان ارتباط تنگاتنگی با معارف دین و انقلاب نداشته‌اند چنان تحولی ایجاد کرد که نمونه‌اش کمتر پیدا می‌شود.

حجت الاسلام منتظری با تاکید بر اینکه حضور مردم عامل قدرت و اقتدار نظام است، به ناامنی‌ها و توطئه‌های استکبار در کشور‌های غرب آسیا اشاره کرد و گفت: دلیل این امر چیزی نیست جز اینکه آن‌ها به دنبال نابود کردن اسلام عزیز که خاستگاه آن کشور ما بوده، هستند؛ آیا غیر از این است که آن‌ها برای نابود کردن نظام اسلامی ۴۱ سال است که انواع توطئه‌ها را به کار برده‌اند.

او با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به محور اصلی نظام که جایگاه ولایت فقیه است، هستندتصریح کرد: دشمن برای ضربه زدن به این جایگاه و محور از هیچ کاری که برای آن‌ها امکان داشته باشد دریغ ندارند.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه یکی از آسیب‌های امروز جامعه که عده‌ای از آن سوءاستفاده می‌کنند این است که به دنبال منحرف کردن افکار مردم هستند تصریح کرد: انسان باید مواضع حق را بشناسد و بتواند در حوادث مختلف موضع حق را تشخیص دهد.

دادستان کل کشور افزود: تقدیر الهی این بود که امسال ۲۲ بهمن ماه با چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، این دلداده ولایت و ذوب‌شده در مسیر خدمت به مردم و انقلاب تقارن پیدا کند.

حجت الاسلام منتظری گفت: در کشور خودمان جز در تشییع پیکر امام راحل (ره)، کجا می‌توان بدیلی برای حضور حماسی در تشییع پیکر این شهید بزرگوار پیدا کرد؛ حاج قاسم سلیمانی با خدا معامله کرد، زندگی حاج قاسم یکی از مصادیق روشن و از مصادیق بیّن مجاهد فی سبیل‌الله بود و کسی که با خدا معامله کند خداوند این‌گونه عشق و محبت و علاقه او را در دل‌های مردم قرار می‌دهد.

دادستان کل کشور با اذعان به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن ستون خیمه هستند بیان کرد: کمااینکه دشمنان در صدر اسلام محور اصلی را هدف قرار دادند و علی (ع) را خانه‌نشین کردند و امام مجتبی (ع) را به بی بال و پر کردند و سیدالشهدا (ع) را به شهادت رساندند و امروز بنی‌امیه‌های منطقه به دنبال آن هستند که این محوریت را در نظام اسلامی تضعیف کنند، اما خوشبختانه ملت ما از مصادیق این فرمایش زیبای امیرالمومنین (ع) است که «پرچم مبارزه با دشمن را کسی می‌تواند به دوش بگیرد که دارای سه خصلت بصیرت، صبر و عالم به مبانی حق باشد».

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: امروز باید ملت ما با دلی پر از امید و تلاش خود را از حوادث و پیشامد‌های کشور به سرمنزل مقصود برساند؛ برخی حرف‌های یاس‌آور که برای پیاده‌کردن اهداف دشمن در جامعه مطرح می‌شود نباید ما را از مواضع حق خود منحرف کند.

او اضافه کرد: دل بستن به غرب و نگاه امیدوارانه به آن‌ها جز خسران و عقب‌ماندگی نتیجه‌ای ندارد. ما از مذاکره با آمریکا تابحال چه سودی برده‌ایم و کافی است یک مورد نشان دهیم که سودی در این راه برده باشیم. کدام کشور از ورود به حلقه آمریکا توسعه و پیشرفت داشته است. عربستان سعودی به عنوان یک کشور اسلامی و خاستگاه اسلام امروز در سیطره دشمن قرار گرفته و کارش به جایی رسیده که یک عنصر خبیث و نادانی، چون ترامپ او را به گاو شیرده تعبیر می‌کند.

او  بیان کرد: ملت ما همواره با شعار و حضورش نشان داده که هرگز زیر بار سلطه استکبار و آمریکا نخواهد رفت.

حجت الاسلام منتظری با تاکید بر اینکه در مسائل نظامی ما در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که آمریکا جرات نمی‌کند که نگاه چپ به این ملت داشته باشد در حالی که ما در دوران جنگ حتی از داشتن سیم خاردار هم محروم بودیم تصریح کرد: دلیل این عدم پیشرفت فرهنگی و اقتصادی این است که از خط رهبری فاصله گرفته‌ایم؛ دولتمردان ما در حوزه اقتصاد باید لباس جنگ اقتصادی را به تن کنند و با لباس اتوکشیده و روش‌های فعلی مشکلات اقتصادی ما حل نمی‌شود؛ اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی حل شود مدیریت باید در دست مدیران جهادی قرار گیرد.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه مدیریت کشور باید جهادی باشدعنوان کرد: اگر بخواهیم مشکلات ما در بخش‌های مختلف حل شود تنها راهش این است که مدیران اقتصادی ما مدیران جهادی باشند؛ چطور کشور در حوزه دفاعی و امنیتی و علمی و فناوری روز پیشرفت‌های گسترده داشته و موانع بسیاری را از سر راه برداشته، در حوزه اقتصادی و فرهنگی شاهد این پیشرفت‌ها نیستیم.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه در آینده نزدیک انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است عنوان کرد: حضور حماسی در پای صندوق‌های رای و تشکیل مجلسی قوی و در تراز جمهوری اسلامی با انتخاب صحیح راه حل مشکلات است. برای نظام اسلامی بسیار دردآور است که شاهد باشیم با همه اغماضی که شورای نگهبان داشت بیش از ۶۰ نماینده فعلی مجلس صلاحیتشان تایید نشود؛ حرف‌هایی داریم که نمی‌توان در تریبون‌های باز مطرح کرد که مورد سوءاستفاده دشمن قرار گیرد.

دادستان کل کشور خطاب به مردم یادآورشد: اگر می‌خواهید کشورتان مشکلات را پشت سر بگذارد و موفقیت‌هایی را در حوزه‌های مختلف کسب کنیم باید مجلسی قوی، جهادی و در تراز نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان کل کشور راهپیمایی22بهمن دهه فجر قم حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور حاج قاسم سلیمانی دشمن به دنبال نظام اسلامی ضربه زدن عنوان یک محور اصلی توطئه ها ملت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: حزب الله لبنان به یاری غزه برخاسته و این حمایت، طرح جنگی دشمن صهیونیست در فلسطین و لبنان را در برهه کنونی و در آینده با مانع روبرو کرده است.

وی افزود: هرآنکه آینده نگر نباشد و این دشمن را نشناسد نمی‌تواند حقایقی را درک کند که بیانگر این است که حمایت ما فوایدی دارد که فراتر از حمایت از غزه و نیز فراتر از حمایت لبنان است و آن تشکیل نیروی بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی است. طرح‌هایی که درباره لبنان و جنوب آن گفته می‌شود تا زمانی که آتش بسی در غزه برقرار نشود غیرقابل اجراست. هر آنکه بحث آتش بس در جنوب را مطرح می‌کند تا دشمن صهیونیست به راحتی در غزه به جنگ ادامه دهد در واقع از ما دعوت می‌کند که در حمله دشمن اسرائیلی مشارکت داشته باشیم.

نعیم قاسم تاکید کرد: ما با غزه و فلسطین هستیم نه با اسرائیل. جنگ در غزه باید متوقف شود و پس از آن جنگ در لبنان متوقف می‌شود. اینکه با تهدیدات نزد ما بیایند مبنی بر اینکه اسرائیل به شما حمله می‌کند و خطاب به آنها می‌گوئیم که تهدیدات شما درست بودن رویارویی ما را ثابت می‌کند و اینکه ما را مصمم‌تر خواهد کرد.

وی افزود: گالانت وزیر جنگ دشمن که تهدید می‌کند که هدف اصلی بازگردانیدن ساکنان شمال به منازلشان است و برهه آتی سرنوشت ساز خواهد بود؛ خطاب به او می‌گوئیم که جنگ نمی‌تواند ساکنان شمال را برگرداند بلکه این جنگ بازگشت آنها را بیش از پیش دورتر خواهد کرد و ممکن است در نهایت بازگشتی در کار نباشد.تداوم جنگ و توسعه آن شهرک نشینان را بر نمی‌گرداند بلکه اوضاع را پیچیده‌تر خواهد کرد. جهان باید بیدار شود و جنگ غزه را متوقف کند زیرا این به واقعیت نزدیک تر است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: حزب الله به دشمن به شکل متناسب پاسخ می‌دهد و گسترش جنگ از سوی دشمن، گسترش پاسخ و مقاومت از سوی حزب الله را به همراه خواهد داشت این تصمیم قطعی است. هنگامی که دشمن، یکی از برادران ما را در منطقه الصرفند هدف قرار داد ما روز سه شنبه با سه پهپاد انتحاری مقر فرماندهی تیپ گلوانی و مقر یگان ایغوز را در پادگان شراگا در شمال شهر عکا هدف قرار دادیم و طبق گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ۲۰۰ هزار شهرک نشین در شمال فلسطین اشغالی به پناهگاه رفتند. همه این تحولات فقط با سه پهپاد رقم خورد حال تصور کنید که اگر پا را فراتر بگذارند چه رخ خواهد داد.

وی افزود: رسانه‌های دشمن تأیید می‌کنند که حدود ۴ هزار موشک و حدود ۶ هزار موشک ضدتانک از سوی حزب الله از زمان شروع جنگ در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. آنها می‌گویند که حزب الله ۱۵۰ هزار موشک دارد. با یک محاسبه این میزان سه درصد خواهد بود این بدان معنی است که ما فقط سه درصد از ذخایرمان را طبق گزارش رسانه‌های دشمن طی این هفت ماه خرج کرده ایم و تأثیرات آن آواره شدن شهرک نشینان و خسارت سنگین دشمن و فرسوده شدن ارتش اشغالگر بوده است. آیا بیش از این می‌خواهند؟ به هر حال ما آماده هستیم.

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • جغرافیای اصفهان از منظر علم فلسفه جایگاه بی‌نظیری دارد