Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: مردم با وجود مشکلاتی که دارند، می‌آیند و با این حضور می‌خواهند بگویند مشکلات ما یک طرف، اراده و عزت و آرمان‌خواهی ما یک طرف دیگر است.

«پرویز فتاح»، رئیس بنیاد مستضعفان، در ارزیابی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: مردم با حضور میلیونی، با اعتقاد و با اراده‌ای که داشتند، مثل همیشه گل کاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان ضمن اشاره به تقارن چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با یوم‌الله 22 بهمن تصریح کرد: در واقع خون و روح سلیمانی در این مردم دمیده شده است و همه مردم به عشق سردار سلیمانی در این مراسم شرکت کردند چرا که راه سلیمانی از راه امام خمینی (ره) و رهبری نظام و انقلاب، جدا نیست.

فتاح ضمن اشاره به فشار تحریم‌ها بر مردم خاطرنشان کرد: مردم با وجود مشکلاتی که دارند،  می‌آیند و با این حضور می‌خواهند بگویند، مشکلات ما یک طرف، اراده و عزت و آرمان‌خواهی ما یک طرف دیگر است.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه «استکبار امروز واقعا ناامید می‌شود» اظهار کرد: حضور مردم پیام خوبی می‌دهد. این ملت می‌خواهند راه عزت را بروند نه راه ذلت را. البته شرایط سخت است تحریم‌ها فشار آورده و مردم مشکلات اقتصادی زیادی دارند اما می‌خواهند راه عزت را بروند و حتما پیروزی با مردم است.

فتاح با بیان اینکه «مردم جان و فرزندانشان را برای انقلاب دادند» یادآور شد: وقتی سردار سلیمانی می‌گوید من سربازم یعنی همه مردم سرباز نظام و ولایت هستند. لذا ما مسئولین می‌آییم از مردم درس و روحیه بگیریم و پیام آنها را بشنویم.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان ابراز کرد: ترامپ و حزبش شکست خورده است بنابراین کارشان تمام است، به لطف خدا این اراده و این حضور، پیروزی نهایی را رقم خواهد زد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس بنیاد مستضعفان سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان مردم با وجود مشکلات ما یک طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بیشترین مطالبات مردم در این جلسه مردمی اظهار داشت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم شماره گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

سردارحسینی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این هست که مسوولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده و یکی از کارهای خوب است.

وی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و در خواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچکدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

وی در خصوص بعل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام داشته باشند موردی ندارد و در غیر این صورت هر گونه تصویر و نوشته ممنوعیت دارد.

کد خبر 6092881

دیگر خبرها

  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم