Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جواد الائمه خراسان شمالی گفت: سه عنصر مهمی که تاکنون انقلاب اسلامی را به اقتدار و عظمت رسانده است رهبری، مردم و اسلام و ارزش های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین، حجت الاسلام حسین زحمتکش روز سه شنبه (۲۲بهمن ماه ) در آیین پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان اسفراین با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، پیوند مردم و رهبری مستحکم تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جواد الائمه خراسان شمالی، فلسفه وجود انبیاء را برای رهبری حرکت مردم در خط دین دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی، نماد پیوند رهبری الهی، مردم و دین مبین اسلام است که در طی این ۴۰ سال روز به روز مستحکم تر شده است.

 

حجت الاسلام زحمتکش با اشاره به اینکه دشمنان سالهاست در تلاشند بین مردم و رهبری فاصله بیاندازند، گفت: دشمنان به خوبی می دانند که رهبران بدون مردم، اقتدار ندارند و مردم بدون رهبر خطری ندارند.

 

وی با بیان  اینکه  کشورهای فروانی در منطقه هستند که با داشتن جمعیت زیاد، اقتداری ندارند و خطری محسوب  نمی شوند، افزود : اما انقلاب اسلامی ایران هر روز عزیزتر می شود که  به دلیل پیوند میان مردم و رهبری است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با اشاره به چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گفت: امروز مفتخر به برگزاری چهل و یکمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم اما فقدان سردار بزرگ حریم ولایت و اسلام غمی در جانها ایجاد کرده است.

 

حجت الاسلام زحمتکش افزود: ولایتمداری، التزام عملی به ولایت فقیه، اخلاص و ساده زیستی از ویژگی های ممتاز شخصیتی این سردار بزرگ اسلام است.

 

حجت الاسلام زحمتکش با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در دوم اسفند و انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز باید بار دیگر این حماسه را تکرار کنند و حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تضمین کننده اقتدار انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به بیانات رهبری درباره انتخاب نمایندگان اصلح گفت: به گفته رهبری باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که با اخلاص و مردمی باشند و به کانونهای قدرت و ثروت متصل نباشند.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، مردم شهرستان اسفراین، همزمان با سراسر کشور روز سه شنبه ۲۲ بهمن با برپایی راهپیمایی پرشکوه بار دیگر با آرمانهای انقلاب تجدید بیعت کرده و انزجار خود را از دشمنان انقلاب اعلام کردند.

 

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

 

 

پایان پیام/639

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی ۲۲بهمن اسفراین دهه فجر انقلاب اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی مسئول دفتر نمایندگی حجت الاسلام زحمتکش پیروزی انقلاب مردم و رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: روش و سیره فردی و اجتماعی امام صادق (ع) یکی از بهترین الگوهای مورد نیاز مسلمانان است، به کارگیری این سیره در زندگی، راه حل مناسب و عملی برای بسیاری از معضلات و مشکلات امروز جوامع مسلمانان است.

وی تبلیغ عملی را مهم‌ترین روش تبلیغی ائمه دانست و خاطرنشان کرد: مؤثرترین روش امامان در عرصه تبلیغ، تبلیغ عملی بود، یعنی خود ایشان تجسم عالی ارزش‌های انسانی منطبق با تعالیم قرآنی بودند.

حجت الاسلام جعفرزاده با تبیین زندگانی آن امام همام گفت: حضرت امام صادق (ع) فردی بسیار راستگو و ساده زیست بوده و بسیار انفاق می‌کردند و به کسب روزی حلال اهمیت فراوان می‌دادند.

وی به ویژگی های رفتاری و فردی ایشان در ایجاد وحدیت رویه بین مردم آن زمان اشاره و تصریح کرد: از نگاه ائمه معصومین (ع) عالم واقعی کسی است که علمش همراه با عمل باشد و امام صادق (ع) در این زمینه می‌فرمایند؛ عالم کسی است که رفتار او گفتارش را تصدیق کند و هر کس که کردار او سخن وی را تصدیق نکند او بر خلاف گفته اش باشد، عالم نخواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همراهی و همرنگی با مردم را از صفات بارز امام صادق (ع) عنوان کرد و گفت: در روایات متعددی مطرح شده که حتی در شرایط بحرانی امام اجازه نمی‌داد برای وی و خانواده‌اش امتیازی قائل شوند و در تمامی بحران‌های اقتصادی و اجتماعی قناعت و همراهی با مردم را پیشه می‌کرد.

جعفرزاده بیان کرد: امام صادق (ع) توسط شاگردانش دستورالعمل‌های فردی، اخلاقی، اجتماعی و تربیتی را به مسلمانان آموزش داد تا از این رهگذر موفق شوند که مکتب اهل بیت (ع) را به جهان معرفی کند به گونه‌ای که رهنمودهای راهگشای آن بزرگوار در زمینه فردی، اجتماعی، سیاسی، تربیتی، برگ زرّینی در تاریخ شیعه است.

وی گسترش علوم دینی در زمان امام صادق (ع) را یادآور شد و بیان کرد: حضرت امام صادق (ع) در دوران امامت خویش توانست وسیع‌ترین دانشگاه اسلامی را پی‌ریزی کند و در این راستا توفیقات سرشاری به دست آورد به طوری که حدود ۴ هزار نفر از مجلس درس او با واسطه و بدون واسطه استفاده می‌کردند و بسیاری از آنان به مقامات عالی علمی و فقهی نائل شدند.

کد خبر 6096019

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است