Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:53:46 GMT

شهید سلیمانی امنیت را برای منطقه فراهم کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۲۹۹۰

شهید سلیمانی امنیت را برای منطقه فراهم کرد

رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: سردار سلیمانی با راهبرد مقاومت امنیت را برای مردم منطقه خاورمیانه فراهم ساخت و راهبرد آمریکایی‌ها را در تقسیم منطقه غرب آسیا با شکست مواجه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی ظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن ماه با بیان اینکه امام در قیام برای انقلاب اهداف فراوانی داشت، اظهار کرد: یکی از اهداف امام احیای اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دیوان عدالت اداری کشور افزود: نظام شاهنشاهی قصد داشت دین را محو کند به طوری که حتی تاریخ هجری پیامبر(ص) را به تاریخ شاهنشاهی تغییر داده بود و امام به عنوان مجتهدی عالم جلوی محو دین را گرفت.

وی یادآور شد: راهبرد انقلاب استقامت و مقاومت است و با تکیه بر این راهبرد در مقابل آمریکا با قدرت ایستادگی می‌کنیم، پهپاد آمریکایی را ساقط و پایگاه‌های نظامی آمریکایی‌ها  را موشک باران می‌کنیم.

بهرامی عنوان کرد: سردار سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس فرماندهان جبهه مقاومت بودند و امنیت منطقه خاورمیانه را حفظ می‌کردند، مردم با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان والامقام ادای دین کردند.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور افزود: سردار سلیمانی با راهبرد مقاومت امنیت را برای مردم منطقه خاورمیانه فراهم ساخت و راهبرد آمریکایی‌ها را در تقسیم منطقه غرب آسیا با شکست مواجه کرد.

حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه 22 بهمن از روز یوم الله در کشور است که باید پاس بداریم، گفت: امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن  بار دیگر با امام  و شهدا عهد و پیمان مجدد بستیم که از راهبرد استقامت و مقاومت حمایت خواهیم کرد.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با اشاره به برگزاری انتخابات دوم اسفندماه خاطرنشان کرد: با هر تفکر و اندیشه‌ به پای صندوق‌های رأی بروید و نمایندگانی انقلابی، متعهد به آرمان‌های نظام انتخاب ‌کنید تا مجلسی در خور شأن انقلاب تشکیل شود.

انتهای پیام/63071/م20/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقامت گلپایگان راهپیمایی 22 بهمن رئیس دیوان عدالت اداری کشور منطقه خاورمیانه سردار سلیمانی آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی گفت: اگر قانون موضوعی را تکلیف کرده باشد و دستگاه های اجرایی از آن استنکاف کنند هم ما به آن رسیدگی خواهیم کرد و هم دفاتر بازرسی رسیدگی خواهد کرد و در لایه آخر هم دیوان عدالت اداری ورود خواهد کرد که الان هم در برخی موارد ورود و احکام نیز در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: آخرین نهادی که مسئول استیفای حقوق مردم در اجرای قوانین است، دیوان عدالت اداری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد