Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: سخن مردم قهرمان قزوین با دنیا یک سخن عقلانی، منطقی و کلامی مبتنی بر عقلانیت است؛ ملت غیور با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که زیر بار ستم و سلطه غیر خدا نخواهد رفت.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع راهپیمایان قزوینی اظهار کرد: راه خوشبختی و سعادت در قرآن کریم آمده است و انقلاب اسلامی ایران نیز محصول عمل به این کتاب الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرآن کریم عزت مسلمانان را هدیه‌ای الهی می‌داند و کسی حق مخدوش کردن این عزت را ندارد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) مسائلی همچون خمس، نماز و زکات را مهم دانسته و مردم را برای عمل به دستورات الهی هدایت می‌کردند؛ معمار کبیر انقلاب همواره بر دوری از سلطه رژیم طاغوت بر کشور تأکید داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در زمان سلطنت رژیم پهلوی ولایت طاغوت، آمریکا و غیرخدا جایگزین ولایت خداوند متعال شده بود. امام همواره بر عزت ایران تأکید داشتند درحالی‌که در زمان رژیم پهلوی کار به‌جایی رسیده بود که یک سگ آمریکایی بر بالاترین مقامات ایرانی برتری و شرافت داشت.

تویسرکانی بیان کرد: قزوین قدمت دیرینه‌ای دارد؛ مردمان این دیار در عرصه‌های فرهنگ، ادب، هنر، فلسفه، علم، فقه و امور نظامی تربیت‌شده‌اند؛ سخن مردم قهرمان قزوین با دنیا یک سخن عقلانی، منطقی و کلامی مبتنی بر عقلانیت است؛ ملت غیور با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که زیر بار ستم و سلطه غیر خدا نخواهد رفت.

وی بابیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن تحقق نصرت دین خداست، خاطرنشان کرد: ۴۱ سال از انقلاب عظیم ایران گذشت و ما طی این سال‌ها به استقلال سیاسی و آزادی در امور مادی رسیدیم و اکنون در بین ۱۰ کشور قدرتمند دنیا قرار داریم؛ در حال حاضر ایران در تولید علم، تکنولوژی، امور نظامی، ذخایر ارزی، مقوله‌های صنعتی و تجاری یک کشور برتر است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد: به‌علت پیشرفت‌های روزافزون کشور، دشمنان در تلاش هستند تا با تحریم‌های ظالمانه ملت را به زانو درآورند، باید بگوییم اگر این تحریم‌ها علیه هر کشوری انجام می‌شد زود از پا درمی‌آمد ولی ملت عزیز ما از قبیل نسل جوان، زنان و مردان این دیار تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردند.

وی گفت: ما زیر سایه ولایت یک سخن داریم و به دنیا می‌گوییم که ما به دنبال عدالت، کمک به مستضعفین و مظلومین دنیا، تحقق عدالت مهدوی در سراسر جهان هستیم.

تویسرکانی بیان کرد: ملت ایران زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود و زیر سایه ولایت خداوند این کار را انجام خواهند داد و دراین‌بین قزوین مهد تربیت یاران حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

خیانت به مردم خیانت به خون شهداست

وی با اشاره به آیه‌های ۵۴، ۵۵ و ۵۶ سوره مائده عنوان کرد: در این آیات ویژگی‌های پنج‌گانه یاران حضرت مهدی (عج) بیان شده است و باید بگوییم شهید سردار قاسم سلیمانی مصداق بارز این آیه شریفه است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: استان قزوین ۳۰۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است و همه شهدا عاشق خداوند بودند و با او معامله کردند، در حقیقت مبدأ هستی، عشق به خداوند متعال، قدرت مطلق، جمال و جلال الهی است.

وی تشریح کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی خدمت صادقانه به مردم را در رأس امور خود قرار می‌داد و بر اساس آیات قرآن کریم و سنن الهی هر کس که به مردم خدمت کند عزیز و هر کس که به مردم خیانت کند ذلیل می‌شود. در نظامی که بیش از ۲۰۰ هزار شهید داده شده است خیانت به مردم خیانت به خون شهداست و در پیشگاه عدل الهی کیفر دارد.

با وحدت و همدلی ایرانی آباد داشته باشیم

تویسرکانی تأکید کرد: سازش‌ناپذیری در برابر دشمن از دیگر ویژگی‌های یاران حضرت مهدی (عج) به شمار می‌رود و در عصر ما رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مصداق سازش‌ناپذیری در برابر دشمن است و در مقابل دشمنان سر تسلیم فرود نمی‌آورند.

وی گفت: یاران حضرت مهدی (عج) باید با جهاد همه‌جانبه برای امور مادی مردم، زندگی مردم، علم و پژوهش، اقتصاد، برای مبارزه با فساد و فحشا و منکر تلاش داشته باشند. همچنین انسان‌های عاشق ظهور حضرت (عج) حجت از سرزنش دیگران نمی‌هراسند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: ما در همه زمینه‌ها ازجمله علم، دانش و تکنولوژی پیشرفت و رشد داشته و جزو کشورهای برتر جهان هستیم و در گام دوم انقلاب باید برای تحقق عرصه‌هایی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند تلاش کنیم.

تویسرکانی یادآور شد: قطعاً با توکل به خداوند متعال، نگاه به درون و استفاده از استعدادهای درونی کشور، وحدت، همدلی، ایمان و تلاش ایرانی آباد و قوی خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی 22بهمن 98 چهل ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین راهپیمایی ۲۲ بهمن یاران حضرت مهدی مردم خیانت خداوند متعال قرآن کریم تحریم ها یک سخن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود

  فرمانده کل انتظامی تاکید کرد که دشمن می‌داند نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر ملت است و برای همین مردم را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در اجتماع حمایت از طرح نور فراجا در گلستان شهدای شهراصفهان ، افزود: دشمن دریافته است که اصل کلیدی فتح خاکریزهای ایران درنوردیدن اصل مترقی دین است که بنیان این اصل عفاف خواهران و مادران ما است.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: هدف دشمن زدودن حیا و غیرت با برنامه‌ریزی هدفمند است به نحوی که امروز با نشان دادن جلوه های اسلامی و قرائت قرآن از زبان زنان مکشوفه حجاب وانمود می‌کنند که می‌توان در عین بی‌حجابی قاری قرآن بود.

وی ادامه داد: این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود که همان استحاله دشمن است؛ این دشمنی مربوط به امروز و دیروز نبوده بلکه به همان سال‌های اولیه آغاز پس از انقلاب بر می‌گردد.

وی ضمن ابراز گلایه از برخی سریال‌های تلویزیونی گفت: در برخی فیلم‌ها شخصیت زنان محجبه و چادری را به نحو شایسته ای نشان نمی‌دهند و بر عکس زنان دیگر را با خصوصیات اخلاقی خیلی خوبی جلوه می‌دهند.

رادان در ادامه سخنانش به تجمعات اعتراضی دانشجویان آمریکا پرداخت و گفت: باید از بی‌بی سی ها و اینترنشنال‌ها که نوکر جیره بگیر هستند سوال کنیم از دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه و انگلیس چه خبر؟ از دختری که ستم وار به او حمله می‌شود چه خبر؟ و در نهایت از شعار زن زندگی آزادی چه خبر؟ آن‌ها دموکراسی را برای خودشان تعریف می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی گفت: امروز ما آزادی را به سبک دین و انقلابمان تعریف می‌کنیم و پلیس ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است، دشمن در برنامه‌ریزی خود به یک نکته توجه نداشت و آن مردم ما بودند.

وی ادامه داد: دشمن خیلی تلاش کرد که شبهه های فراوانی ایجاد کند؛ پلیس ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

در این مراسم همسر سردار شهید زاهدی نیز طی سخنانی از نیروی انتظامی و عملکرد فرماندهی آن تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است