Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز بار دیگر در شکوهی ماندگار، عظمت حضور تاریخی ملت ولایتمدار استان خراسان جنوبی همگام و همصدا با ملت بزرگ ایران به نمایش درآمد وبار دیگر تصویری از حماسه، ایثار، همدلی و همبستگی در چهل ویک سالگی انقلاب اسلامی رقم خورد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مردم و مسئولان استان خراسان جنوبی امروز در حضوری  بیادماندنی بار دیگر مهر محکمی بر صلابت و اقتدار ایران اسلامی و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت زدند و با آرمان‌های والای امام وشهدا تجدید عهد و پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به دشمن نشان دادند که سلیمانی‌های دیگر بر خواهند خواست

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ملت غیور ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن یک پیام روشن و آشکار به استکبار جهانی به خصوص آمریکای جهان خوار دادند که این ملت بزرگ ایران همیشه پشتیبان نظام و ولایت فقیه خواهند بود و انشالله سلیمانی‌های فراوانی از این مردم بر خواهد خواست.

سردار مجید شجاع ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: امروز  مردم با لبیک به ندای مقام معظم رهبری باشکوه تر و شکوهمند تر از هر سال در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کردند.

 فرمانده  انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ملت غیور ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن یک پیام روشن و آشکار به استکبار جهانی به خصوص آمریکای جهان خوار دادند که این ملت بزرگ ایران همیشه پشتیبان نظام و ولایت فقیه خواهند بود و در همه صحنه ها حضور خواهند داشت.

شجاع تصریح کرد: انشالله سلیمانی‌های فراوانی از این مردم برخواهد خواست و ریشه ظلم و استکبار را از جهان بر خواهد کند و زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم خواهد کرد.

22 بهمن ماه نمایش قدرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه 22 بهمن ماه نمایش قدرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ما است گفت: حضور یکایک ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن باعث بیمه شدن نظام ما است و اعلامی است که ما هیچگاه دست از آرمان‌های خود بر نخواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین احمد رضایی ظهر امروز حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: 22 بهمن ماه نمایش قدرت ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی ما است.

وی افزود: قطعا پیام آن، پیام بسیار سنگینی برای ابرقدرت‌های عالم که طمعی نسبت به جمهوری ایران دارند تا بخواهد نفوذی در این ملت داشته باشند است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: حضور یکایک ملت ایران یک عامل بسیار موثری برای یاس و ناامیدی دشمن می‌شود تا دشمن هرگز به خود اجازه ندهد فکر بدی نسبت به ایران داشته باشد.

رضایی تصریح کرد: حضور یکایک ملت ایران باعث بیمه شدن نظام ما است و اعلامی است که ما هیچگاه دست از آرمان‌های خود بر نخواهیم داشت.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه نسبت به سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: امسال حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه پرشور تر از سال های آینده است.

هیچگونه سازشی نباید با آمریکا باشد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیام مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن این است که هیچگونه سازشی نباید با آمریکا باشد گفت: همچنین ملت ایران از دست اندرکاران مسائل سیاسی درخواست دارند که عزت ملت را حفظ کنند و با دشمنان هرگز مذاکره نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین عارفی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، حضوری حماسی و باشکوهی بود که مشخص بود که هم حضور و هم شوق و شور مردم برای حضور و پشتیبانی از نظام و تبعیت از ولایت فقیه با توجه به خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت بیش از قبل بود.

وی افزود: همه کسانی که امروز در راهپیمایی 22 بهمن حاضر بودند دو مطلب را مدنظر داشتند که یکی تبعیت محض از ولایت فقیه بود.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین پیام دوم مردم این است که هیچگونه سازشی نباید با آمریکا باشد.
عارفی بیان کرد: همچنین ملت ایران از دست اندرکاران مسائل سیاسی درخواست دارند که عزت ملت را حفظ کنند و با دشمنان هرگز مذاکره نکنند.

22 بهمن امسال، جای سردار سلیمانی و همرزمانش خالی است

حسن زلیخاهی، جانباز 70 درصد خراسان جنوبی نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: در راهپیمایی 22 بهمن امسال، جای سردار سلیمانی و همرزمانش خالی است، اما همچنین راهش ادامه دارد.

وی هدف از شرکت در راهپیمایی را ادامه دادن راه شهدا عنوان کرد و خاطرنشان کرد: آمریکا بداند ما همیشه در صحنه هستیم و تا آخرین قطره خون خود از این انقلاب دفاع می کنیم.

یکی از شهروندان بیرجندی که حماسه 41 سال شرکت در انتخابات را در کارنامه خود دارد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: هدف از شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، اعتقادات، دینداری، ولایتمداری و حس میهن پرستی و هزاران فرمان در دل ما است.

باغستانی بیان کرد: 41 سال است در راهپیمایی شرکت می کنم و تا زنده هستم باز هم در این حماسه بزرگ حضور خواهم داشت.

انتهای پیام/255/ز

R41348/P/S6,56/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم در راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن ماه خراسان جنوبی استان خراسان جنوبی ملت بزرگ ایران ولایت فقیه ظهر امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از شوراهای اسلامی روستاها خواست تا برای تولید و رونق اقتصادی برنامه‌ریزی کنند و گفت: مردم باید شوراها را کانون همیاری، همفکری، تعامل و اثربخشی ببینند نه اینکه محل درگیری و تقابل باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش استانی شوراهای اسلامی استان با گرامیداشت سالروز تأسیس نهاد شوراهای اسلامی، به تشریح جایگاه این نهاد مردمی در نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و با اشاره به اینکه شوراها می‌توانند در اولویت نظام برنامه‌ریزی، تصمیم‌سازی و اجرایی قرار بگیرند، اظهار کرد: دولت سیزدهم مردمی سازی را در اولویت کارهای خود قرار داده و الزامات آن را پذیرفته است.

وی افزود: دولتی که یکی از برنامه‌های کلان خود و گفتمان غالب در کشور و جامعه را مردمی‌سازی اعلام می‌کند حتماً به الزامات این بحث توجه دارد و می‌دانیم که یکی از بخش‌های مردمی‌سازی توجه به شوراها است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شوراها ابتدایی‌ترین و مؤثرترین سطح ارتباط مردم با دولت و جامعه هستند، عنوان کرد: ظرفیت دولت مردمی برای تقویت امور شورایی و قالب کردن گفتمان مردمی‌سازی در جامعه، ظرفیت ویژه‌ای است که باید از آن استفاده کنیم.

عباس‌زاده تأکید کرد: تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم که جزو برنامه‌های کلان برای رفع مسائل عمده کشور است، این جهت را به ما نشان می‌دهد که اکنون مسئله اقتصادی حائز اهمیت است اما حل همین معضل جامعه هم با مشارکت مردم انجام شدنی است.

وی با تأکید بر اینکه شعار سال هم ظرفیت دیگری برای توجه دادن به امر شورایی است، تصریح کرد: اگر قرار است بسیج مشارکت مردم و ظرفیت آنان پای کار همه برنامه‌های کلان کشور به ویژه بحث جهش تولید بیاید، اینجا هم شوراها نماد مردمی بودن و مشارکت مردم هستند.

معاون استاندار خراسان جنوبی در ادامه به خدمات ارزنده و قابل توجه نظام در روستاها اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۹۰۴ روستا در خراسان جنوبی دارای شورای اسلامی هستند اما با وجود فراهم بودن زیرساخت‌ها، مردم از روستاها مهاجرت کردند.

وی متذکر شد: برای مهاجرت معکوس جمعیت به روستاها و ماندگاری آنان هم دولت و هم شوراهای اسلامی به عنوان نخبگان و معتمدین مردم باید باید برنامه داشته باشند و روستاها را به مرکز تولید و رونق اقتصادی تبدیل کنند اما اکنون این رویکرد در شوراها نیست.

عباس‌زاده از شوراهای اسلامی روستاها خواست تا برای تولید و رونق اقتصادی برنامه‌ریزی کنند و گفت: مردم باید شوراها را کانون همیاری، همفکری، تعامل و اثربخشی ببینند نه اینکه شوراها محل درگیری و تقابل باشند.

وی در ادامه پاسداری از حرمت جایگاه شوراها را از رسالت‌های اعضای شوراها دانست و افزود: در قانون حد و حریم برای شورا و دخالت در امور اجرایی و جاری روستاها و شهرها لحاظ شده اما متأسفانه این تقابل و درگیری‌ها در شوراها حتی در برخی روستای کم جمعیت تبدیل به معضل شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی همچنین به اقدامات خوب در حوزه شوراها و تعامل بین دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: در خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان‌های کشور کمترین تخلفات، سو استفاده و نابسامانی را در وضعیت شوراها داریم.

وی از شوراهای اسلامی روستاها و شهرها برای پیگیری دلسوزانه امور مردم قدردانی کرد و گفت: اتفاقات بسیار خوبی در بخش سرمایه‌گذاری در شوراهای اسلامی روستاها و شهرها در حال تحقق است که این می‌تواند برای تأمین درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و رفع نیازهای اساسی مردم در این مناطق مفید باشد و رویکرد دولت نیز همین است.

عباس‌زاده با ذکر این نکته که اقدامات سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها نسبت به دوران گذشته خیلی متفاوت شده، تصریح کرد: اکنون حدود ۶۰ درصد بودجه‌های شهرداری که مصوب می‌کنیم با مجوز دولت در قانون بودجه تأمین می‌شود که رقم قابل توجهی است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: طی دو سال اخیر ۶۱ دستگاه ماشین‌آلات شهری به شهرداری‌های استان خراسان جنوبی تخصیص یافته که اگر همین روند ادامه یابد در پایان دولت سیزدهم از نظر نسبی شهرداری‌های استان در حوزه ماشین‌آلات به خودکفایی می‌رسند.

کد خبر 748877

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد