Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مراسم راهپیمایی 22بهمن با حضور تمامی اقشار مردم و مسئولان جزیره كیش و همچنین محمدرضا باهنر نایب رئیس اسبق مجلس و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل این سازمان به همراه مسئولان ،معاونان و مدیران زیر مجموعه سازمان و شرکت های تابعه، حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش، مردم همیشه در صحنه جزیره ، گردشگران، مسئولان نهادها، ادارات، مدارس و دانشگاه ها و اقشار مختلف مردم از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه 22 بهمن 98،به منظور گرامیداشت چهل و یکمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی، درصفوف بهم پیوسته حدفاصل میدان ساحل به سمت اسكله تفریحی جزیره كیش را راهپیمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا باهنر نایب رئیس اسبق مجلس و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم ، ضمن گرامیداشت یاد امام راحل، معمار بزرگ انقلاب و شهدای تمام عرصه ها به ویژه حاج قاسم سلیمانی به عنوان مردی تاریخ ساز گفت: 80 درصد از این جمعیت عظیم که در کیش و جای جای میهن پهناورمان ایران گرد هم آمدند، انقلاب، امام و دفاع جانانه سلحشوران ایران را به چشم ندیده اند اما امروز با شکوهتر، قدرتنمندتر و شاداب و پر امید تر به میدان آمدند.
محمدرضا باهنر گفت: اگر ما حاج قاسم سلیمانی، بروجردی و امثال آنها را از دست داده ایم باید به این نکته توجه داشته باشیم که همیشه ریزشها با رویش ها همراه است و فرزندان این بزرگواران مقتدر و محکمتر به میدان قدم می گذارند و از این نظام مقدس دفاع می کنند.
نایب رئیس اسبق مجلس و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز 41 سال از آغاز استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران می گذرد و بسیاری از آنان که کشور را ترک کرده بودند و فکر می کردند پس از گذشت مدت زمانی می توانند به کشور بازگردند، با دیدن اقتدار جوانان ما در دفاع از این مرز و بوم و پشتوانگی امام راحل در همان سال های نخست نا امید شدند.
وی در ادامه اظهار داشت: ما جوانانی داشتیم نسل اول آنها رژیم ستم شاهی 2500 ساله ژاندارم منطقه را از میان برداشت و انقلاب کرد و نسل دوم آن با دست خالی در مقابل بالاترین سطح تجهیزات نظامی، پول و سیستم جاسوسی در زمان حمله صدام ایستادگی کردند و با 8 سال دفاع جانانه، تکیه بر فضل الهی و وجدان بیدار او را از پای درآوردند که این اتفاقات بیشترشبیه معجزه بود.
محمدرضا باهنرهمچنین با اشاره به خسارات زیرساختی وارد شده به ایران در زمان جنگ تحمیلی عنوان کرد: نسل سوم انقلاب بسیاری از خرابیهای جنگ را آباد کرد و با تمام خسارات، مالی، جانی، زیرساختی و اتفاقاتی که ممکن بود موجب عقب ماندن ایران عزیزمان از بسیاری کشورهای دیگر شود این موضوع را به بهترین شکل ممکن سر و سامان دادند.
وی در ادامه این موضوع گفت: امروز با نگاهی به وضعیت کشور در میابیم که ایران از نظر تعداد افراد تحصیل کرده، پیشرفت در تمامی حوزه ها به ویژه بهداشت، آموزش و دانشگاه، علم، فن آوری های نو، هوا فضا، نانو تکنولوژی، جاده سازی و بسیاری از بخش های دیگر رتبه های قابل قبولی دارد.
نایب رئیس اسبق مجلس و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنرانی خود افزود: موقعیت شهر های جنوبی کشور ما به گونه ای است که بالغ بر 2500 کیلومتر ساحل که به آبهای گرم راه دارد را در اختیار داریم و به گفته مقام معظم رهبری سواحلی چون سواحل مکران از طلا نیز با ارزش تر است و منطقه رشد ما محسوب می شود و باید مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد تا در این شرایط تحریم و اقتصاد مقاومتی برگی زرین برای رونق اقتصاد کشور باشد.
وی در پایان با بیان اینکه اسم ارتش ما، نیروهای مسلح، سپاه انقلاب، وزارات دفاع، هوا فضا و هوابرد ما دل دشمنان را می لرزاند تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های بالای کشور عزیزمان، امروز باید فرهنگ کار، تلاش، کوشش و امیدواری را در ایران ترویج دهیم تا همانگونه که تا به امروز معجزه وار پیش رفته ایم؛ هرجا که اراده داشته باشیم موفقیت های بزرگ کسب کنیم.
شایان ذکر است، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با هدف تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت خون شهدای انقلاب، هرساله همزمان با سراسر کشور در جزیره کیش برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمدرضا باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.

سردار طلایی نیک در این جلسه با گرامی‎داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای ایران اسلامی، اظهار کرد: «احیای اسلام ناب»، «مردمی بودن انقلاب اسلامی» و «رهبری ولایی»، سه رکنی هستند که طی 45 سال گذشته، مقوم و پیش‎برنده این نهضت الهی بوده‌اند.

سخنگوی وزارت دفاع، در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به معنای حقیقی کلمه، احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود که پس از تلاشهای ناکام رژیم شاهنشاهی در گسترش اسلام ستیزی و زدودن مذهب و معنویت از سطوح گوناگون جامعه، توانست سبکی بی بدیل از الگوی جامعه اسلامی را به جهانیان عرضه دارد.

وی همچنین در تشریح ماهیت مردمی نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: اتکای به مردم، از اساسی‌ترین اصول مکتب امامین انقلاب محسوب می‌شود چراکه هر زمان مشارکت مردم در امور کشور بیشتر بوده، به همان نسبت توفیقات نیز افزایش پیدا کرده است.

سردار طلایی نیک با با بیان اینکه مهمترین شاخصه شعار سال 1403، مشارکت مردم در اقتصاد و تولید است، افزود: تاریخ گواه است که فتوحات در هشت سال دفاع مقدس، درست از زمانی بوجود آمد که موانع حضور مستقیم مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برداشته شد. بر این اساس، تا زمانی که اقتصاد کشور مردمی نبوده و مردم در عرصه تولید کشور دخیل نباشند، هیچ قدم موثری در بهبود اوضاع معیشتی را شاهد نخواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع در ادامه گفت: شاهکار انقلاب اسلامی در تحقق «رهبری ولایی» بود که با ممزوج نمودن ظرفیتهای اسلامی و مردمی، افتخارات بزرگی را نصیب ملت کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی، پیوند دادن حوزه دفاعی و مردم، از طریق ظرفیتی به نام «بسیج مستضعفین» بود، تصریح کرد: اگرچه بهره مندی از ادوات جنگی پیشرفته نظیر پهپاد و موشک مطلوب بوده و بازدارنده است اما این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد.

سردار رضا طلایی نیک گفت: امروزه بازدارندگی کارآمد، نیازمند قدرت ترکیبی است؛ چون دشمن در دو عرصه جنگ نرم و سخت علیه کشورمان در حال برنامه ریزی است و ما نیز نیازمندیم تا هم‎سطح با این تهدیدات، توانایی‌های خود را ارتقا دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه رویکرد پیشگیرانه دیوان محاسبات، موجبات همراهی و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها با این نهاد نظارتی را فراهم کرده است، بیان کرد: مواردی همچون «دیدبانی از بیت المال»، «تحقق انضباط مالی»، «اثربخشی در کاهش فاصله فقر و غنا» و همچنین «مبارزه با فساد و ویژه خواری»، از جمله مواردی است که بحمدالله دیوان محاسبات توانسته نقشی ویژه در تحقق آنها ایفا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند