Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: چهل و یکمین سالروز یوم الله ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی و هم رزمش ابومهدی و سایر همراهانشان در حالی باشکوه و توأم با شور و شعور انقلابی برگزار شد، که برف و سرمای شدید نتوانست مانع این حضور سرافرازانه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فقط باید اجر این مردم را خداوند عنایت فرماید، مردمی که از برخی مشکلات و مدیریت‌ها به شدت گله مند هستند ولی آن را پای انقلاب نمی‌نویسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: اکنون وظیفه مسئولان است که با تمام وجود خادم این مردم باشند، که حجت بر همگان تمام است.

محمودی افزود: حضور معنادار مردم انقلابی ایران در راهپیمایی تجدید میثاق با روح امام و ولایت بود.

وی اضافه کرد: وظیفه خود میدانیم ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از ائمه محترم جمعه، تمامی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، شهرداران، نیروهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، راهور، بسیج، مسئولان قضائی، مترو، اتوبوسرانی، ایثارگران، دانش آموزان و دانشجویان، کارگران، اصناف، تلاشگران عرصه تولید، حوزه‌های علمیه، بقاع متبرکه، مساجد، خبرنگاران رسانه‌ها و فعالان و تشکلهای مردمی در تهران وشهرستان های استان تشکر نمائیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ۲۲ بهمن استان تهران دهه فجر مترو نیروی انتظامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی