Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف محرومیت زدایی، توسعه راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان، عنوان کرد: توسعه و رفع محرومیت بدون تأمین زیرساخت‌های لازم ممکن نخواهد بود.

وی نقش مردم استان را در دوران انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفین تأثیر گذار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل بیان کرد: در ابعاد سیاسی نیز حق رأی در ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس از جمله دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در کشور و استان است.

وی ادامه داد: در استان اردبیل تا قبل از انقلاب تنها ۵۰ کیلومتر راه آسفالت وجود داشت که هم اکنون این میزان به ۷۴۰ کیلومتر افزایش یافته است.

بهنام جو گفت: در حال حاضر برنامه ریزی های لازم با تأمین منابع برای چهار بانده کردن راه‌های استان انجام شده است.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی‌ها سالانه ۶۰ الی ۷۰ کیلومتر از راه‌های استان چهاربانده خواهد شد.

استاندار اردبیل افزود: اگر سالانه این میزان را ادامه دهیم در ۶ یا ۷ سال آینده تمام راه‌های استان چهار خطه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان ۶۰۰ میلیارد به حوزه راه‌های استان مصوب شد، اظهار کرد: محور خلخال- سرچم، بیله سوار - گرمی، کلور - درام، پارس آباد - اردبیل، رضی - امیر کندی از اعتبارت این محل اجرایی می‌شود.

بهنام جو بیان کرد: احداث تونل در محور خلخال به اسالم از جمله درخواست‌های مردم خلخال بود که نزدیک به ۱۳ کیلومتر جاده را نزدیک تر می‌کند و چندین پیچ خطرناک را از بین می‌برد.

استاندار اردبیل گفت: تأمین اعتبار اولیه این طرح هم نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان انجام شده است.

وی افزود: محور اردبیل - حیران، تونل دوم حیران هم از دیگر طرح‌هایی است که باز هم تأمین اعتبار تکمیلی آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه برخی اعتبارات مصوب در سفر رئیس جمهوری جذب شده، گفت: اعتبارات دیگر هم با اقدامات اولیه در حال جذب است.

بهنام جو به روند اجرای راه آهن اردبیل با جذب اعتبار از محل فاینانس داخلی اشاره کرد و اجرای این طرح مهم را نتیجه وحدت و همدلی مسؤولان ملی و اسلامی دانست.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای اجرای این پروژه کمبود اعتبار داشتیم که نزدیک ۷۰۰ میلیارد تومان نیز در سفر رئیس جمهور به این پروژه مصوب شد.

وی ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد تومان از محل بانک ملی و ۳۰۰ از سایر حوزه‌ها و محل بودجه دولتی مصوب شده است.

بهنام جو گفت: در ایام دهه فجر هم ریل گذاری این پروژه شروع شده است.

وی ادامه راه آهن اردبیل به شهرک صنعتی را از دیگر برنامه‌های دولت در استان دانست و از تأمین اعتبار ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای آن خبر داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان اردبیل انقلاب دهه فجر محورهای مواصلاتی استان نمایندگان مجلس انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استاندار اردبیل میلیارد تومان راه های استان انجام شده تأمین اعتبار سفر رئیس بهنام جو مصوب شد راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق