Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شینهوا گزارش کرده است که صدها هزار نفر از مردم در تهران پایتخت و میلیون ها نفر در سراسر ایران در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند.

شینهوا می افزاید که مردم در جریان این راهپیمایی بارها و بارها علیه سیاست های آمریکا و اسراییل شعار دادند و انزجارشان را از راهبردهای نادرست منطقه ای و جهانی آنها اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون مرکزی چین در گزارشی با انتشار تصاویری از راهپیمایی در شهرهای مختلف و تهران آورده است که مردم با در دست داشتن تصاویر و عکس هایی از بنیانگذاری انقلاب اسلامی و رهبر معظم ایران و فرمانده سپاه قدس به استقبال راهپیمایی ۲۲ بهمن رفتند.

این گزارش حاکی است که آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و حسن روحانی رییس جمهور ایران، حضور انبوه مردم در این راهپیمایی را مشتی محکم بر دهان استکبار دانسته اند و آن را نشانه محکومیت سیاست های خصمانه آمریکا علیه ایران توصیف کرده اند.

چاینا ارگ و چاینا دیلی دیگر رسانه های گروهی چین ضمن انتشار اخبار و تصاویر مربوط به این راهپیمایی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گشایش صفحه نوینی در تاریخ ایران عنوان کرده اند.

رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی ضمن انتشار بخش هایی از سخنرانی حسن روحانی رییس جمهور ایران در این راهپیمایی نوشتند که رییس جمهوری در حضور مردم، دستاوردهای دولت ایران و پیشرفت های این کشور را برشمرد و تاکید کرد که تحریم های آمریکا نه تنها ایران را متوقف نکرده بلکه به سمت خودکفایی هدایت کرده است.

این گزارش ها می افزاید که دهه فجر برای ایران و ایرانیان، مفهوم ویژه ای دارد و دولت نیز در این ایام طرح های مدنی و کشوری و ملی بزرگی را رونمایی می کند. این راهپیمایی همچنین نمادی از وحدت ملت ایران نیز محسوب می شود.

در ژاپن هم رسانه های گروهی این کشور خبر راهپیمایی ۲۲ بهمن را بازتاب داده اند و در این میان ژاپن پست با اشاره به اهمیت دهه فجر نوشته است که در روز ۲۲ بهمن هر سال راهپیمایی گسترده ای در سطح شهرهای ایران برگزار می شود.

به نوشته این رسانه ژاپنی، در ۲۲ بهمن که مصادف با روز پیروزی انقلاب اسلامی و تعطیل ملی است، در شهرهای مختلف راهپیمایی باشکوهی برگزار می شود و مردم در آن حضوری پرشمار دارند.

شبکه های خبری شرق و جنوب شرق آسیا نیز اخبار، گزارش ها، تصاویر تلویزیونی و مطبوعاتی از راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن منتشر کرده و آورده اند که ایام دهه فجر روزهای بزرگی برای مردم ایران محسوب می شود و همه ساله دراین روز مردم با حضور در خیابان ها با انقلاب اسلامی، میثاقشان را تجدید می کنند. 

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران چین دهه فجر پروندهٔ خبری چهل و یک بهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران چین دهه فجر حسن روحانی حسن روحانی پیروزی انقلاب اسلامی ایران چین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی رسانه های گروهی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان جشنواره وحدت و همدلی اقوام با حضور مهمانانی از کشورهای قزاقستان و ترکمنستان و مسئولین کشوری و استانی، عصر دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در میدان مختومقلی بندرترکمن برگزار شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، اجرای موسیقی و جشنواره غذاهای محلی از جمله برنامه های این جشنواره بود.

حدود یک هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم