Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، حبیب‌الله طاهرخانی در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سوال که چگونه نرخ سود تسهیلات مسکن مهر برای متقاضیانی که دفترچه اقساط دریافت نکرده‌اند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شناسایی خواهید کرد و آیا این متقاضیان زیر بار ابلاغیه‌ای که قرار است نرخ سود آنها از 4 درصد به ا18 درصد افزایش یابد خواهند رفت، گفت: راه شناسایی متقاضیان مسکن مهر این گونه خواهد بود که آنها ماه‌ها بعد از تکمیل واحدهای مسکونی خود برای دریافت دفترچه اقساط اقدام نمی‌کنند و واحد مسکونی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل نمی‌گیرند، به طوری که برخی از متقاضیان مسکن مهر در برخی واحدها و بلوک ها ساکن شده‌اند اما برخی از متقاضیان بنا به دلایل مختلف از تحویل واحد خود خودداری می‌کنند، پس ما ناگزیر هستیم با چنین ابلاغیه‌ای که نرخ سود آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از 4 درصد به 18 درصد افزایش خواهد داد ترغیب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بعد از اینکه ابلاغیه بانک مسکن با هماهنگی وزارت راه آماده شد و به شهرهای جدید ابلاغ شد، تعداد متقاضیانی که اقدام به دریافت دفترچه اقساط کرده و واحد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل گرفته‌اند افزایش یابت.

وی با بیان اینکه برای مثال در شهر جدید پرند 13 هزار واحد مسکونی مهر تحویل شده ولی دفترچه اقساط نگرفته‌اند گفت: این روزها بعد از این ابلاغیه تعداد مراجعات دارندگان مسکن مهر برای دریافت دفترچه اقساط به روزانه 500 نفر نیز رسیده است.

طاهرخانی ادامه داد: در شهر جدید بهارستان 1000 واحد مسکونی مهر داریم که تحویل متقاضیان شده اما یک مورد از آنها دفترچه اقساط دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه در شهرهای جدید 30 هزار واحد مسکن مهر داریم که دفترچه اقساط ندارند و متقاضیان مسکن مهر آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل نمی‌گیرند گفت: یکی از دلایلی که متقاضیان مسکن مهر واحدهای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل نمی‌گیرند می‌تواند بحث دلالی باشد و یا اینکه برخی از متقاضیان به دلیل اینکه باید 4 تا 5 میلیون تومان پرداخت کنند از پرداخت آن خودداری و دفترچه اقساط دریافت نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار داشت: به هر حال افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر از 4 درصد به 18 درصد برای متقاضیانی که واحد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحویل نمی‌گیرند و اقدامی برای دریافت دفترچه اقساط نمی‌کنند طبق مصوبه بانک مسکن و هماهنگی وزارت راه به احتمال زیاد تا پیش از پایان سال عملیاتی خواهد شد.

منبع: فارس

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نرخ سود تسهیلات مسکن مهر دفترچه اقساط دریافت متقاضیان مسکن مهر برخی از متقاضیان تحویل نمی گیرند شهرهای جدید 18 درصد واحد خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: اگر بتوانیم با اجرای این طرح موضوع مشکل مسکن را حل کنیم برخی از مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد.

فرماندار مشهد با ابراز تأسف از اینکه در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود کمی غفلت شده است گفت: مردم از مسؤولان کلیپ نمی‌خواهند بلکه کار می‌خواهند.

وی با گلایه از مسؤولان در زمینه تأخیر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود خطاب به مردم گفت: شما به عنوان نماینده من پیگیر اجرای این طرح و واگذاری زمین‌ها باشید و این مساله را مطالبه کنید.

داوری با بیان اینکه شرکت عمران بینالود حق ندارد در ابتدای کار پولی از متقاضیان بگیرد افزود: متقاضیان بلافاصله پس از دریافت زمین کار ساخت واحدهای مسکونی و اجرای فونداسیون را انجام دهند و هزینه آماده سازی زمین‌ها را می‌توانند بعد از دریافت اولین مرحله از وام خود پرداخت کنند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: با هدف افزایش سرعت ساخت و ساز این واحدهای مسکونی، مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه این زمین‌ها به صورت ۹۹ ساله واگذار می‌شود و مالکان امکان خرید و فروش این زمین‌ها را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ هزار نفر برای دریافت زمین ثبت نام کردند اگر فردی اقدام به واگذاری زمین دریافت شده کند در هر مرحله‌ای از ساخت و ساز زمین از او گرفته و پس از قرعه کشی تحویل سایر متقاضیان ثبت نامی خواهد شد.

داوری به شرکت عمران بینالود تا پایان اردیبهشت ماه برای آماده سازی و واگذاری زمین به متقاضیان مهلت داد.

کد خبر 6088656

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند