Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@19:49:11 GMT

مردم بردخون بازهم بپاخاستند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۳۴۷۵

مردم بردخون بازهم بپاخاستند

دهه فجر یادآور به ثمرنشستن خواسته‌ها و مطالبات عمومی و به‌حق مردم در بهمن 57 بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، امروز مردم شهر بردخون و روستاهای بخش با همه توان آمدند، اقشار مختلف، مرد و زن، پیر و جوان، کودک و نوجوان، کارمند و کارگر، فرهنگی و دانش آموز، کشاورز و صیاد، دانشجو و روحانی، مسؤول و همه  از ساعات اولیه صبح با پای پیاده خود را به محل تجمع رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایان بردخونی در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی، شعارنوشته‌ها، پوستر و تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی در دست داشتند حرکت خود را از مسجد امام زین العابدین(ع) آغاز کردند و پس از پیمودن خیابان‌ها و معابر شهر و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده در بوستان شهدای گمنام تجمع کردند.

پس از اجرای چند برنامه، بخشدار بردخون با تقدیر از حضور باشکوه مردم انقلابی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور به ثمرنشستن خواسته‌ها و مطالبات عمومی و بحق مردم در بهمن 57 بود.

علی اخلاقی افزود: 41 سال از خواست مردم برای استقلال آزادی و جمهوری اسلامی گذشته اما آرمان ملت ما همچنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: ما استقلال را به آسانی کسب نکرده‌ایم و به سادگی آن را از دست نخواهیم داد و هرگز نخواهیم گذاشت هیچ قدرتی در برابر اراده ملی ملت بزرگ ایران بایستد.

اخلاقی ادامه داد: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم ایران است و همان گونه که در سال 57 بدون نگاه حزبی و جناحی یکپارچه قیام کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند امروز نیز با اتحاد و همبستگی تمام در راستای پاسداری از انقلاب و منافع مردم و نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

بخشدار بردخون ابراز داشت: انتخابات یکی از نعمت‌های بزرگ است و اگر انتخابات و صف‌های طولانی آن نبود، دشمن می‌توانستند توطئه‌های مختلفی بر ضد کشور ما طراحی کند.

وی تصریح کرد: همه مردم در دوم اسفند بار دیگر با حضوری پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند تا انقلاب اسلامی و ایران حفظ شود.

نماینده عالی دولت در بخش بردخون گفت: در دهه فجر پروژه‌های زیادی با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد ریال در زمینه‌های عمران روستایی و شهری، زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر، پارک و فضای سبز، سالن چندمنظوره و همایش، طرح هادی، آبرسانی و اقتصادی در بخش بردخون افتتاح یا آغاز شد.

اخلاقی با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی تنها یک فرمانده نظامی نبود بلکه سیاستمداری استراتژیست و فردی توانمد در مذاکرات سیاسی با همه احزاب، گروه‌ها و مقامات بلندپایه منطقه‌ای و جهانی بود.

مسؤول کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر بخش بردخون نیز گفت: در ایام دهه فجر دانش آموزان و فرهنگیان نقش مؤثری در بزرگداشت جشن انقلاب اسلامی داشتند و روزهایی خاطره آفرین را خلق کردند.

ظهیر محمودی افزود: بیش از 90 برنامه در مدارس منطقه برگزار شد و این نشان دهنده مشارکت فعالانه و حضور مؤثر و اخلاقی جامعه دانش آموزی و فرهنگی در انقلاب اسلامی است.

پایان بخش برنامه قرائت قطعنامه راهپیمایی بود که مردم انقلابی بردخون با شعارهای الله اکبر و خامنه‌ای رهبر آن را تأیید کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه فجر شهید دانش آموز انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی بخش بردخون دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش

پرسپولیس بار دیگر یک اخراجی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پرسپولیس که در کورس قهرمانی با استقلال قرار دارد، برای دومین هفته پیاپی شاهد اخراج یکی از بازیکنان کلیدی و محوری خود بود.

بعد از اخراج کاپیتان امید عالیشاه در ۱۵ دقیقه پایانی بازی حساس با سپاهان، امروز در هفته بیست و ششم هم پرسپولیسی‌ها در قائمشهر یک کارت قرمز را تجربه کردند و این مرتبه نوبت سروش رفیعی بود تا توسط بنیادی‌فر داور مسابقه اخراج شود‌.

سروش رفیعی در حالی که یک کارت زرد داشت، با خطای بی مورد کنار خط روی بازیکن نساجی، کارت دوم را هم دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

به این ترتیب پرسپولیس سروش رفیعی هافبک طراح و تکنیکی خود را در بازی مقابل هوادار تهران در اختیار نخواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است