Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:15:37 GMT

حضور چشمگیر نسل جدید انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۳۴۹۴

حضور چشمگیر نسل جدید انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال قم در حالی برگزار شد که خیابان‌های اطراف حرم کریمه اهل بیت (ع) از ساعات اولیه صبح و به رغم برودت هوا مملو از جمعیت بود.

با توجه به اینکه جوانان، نوجوانان و کودکانی اصلاً دوران قبل از انقلاب را لمس نکردند و با وجود سیاه نمایی دشمن بر این‌که نسل جدید از انقلاب جدا است ولی حضور چشمگیر این نوجوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده همراهی نسل جدید با آرمان‌های رهبری و انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد آشنا یکی از نوجوان قمی است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم حضور یافته است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر می‌گوید: درست است که در حوادث انقلاب اسلامی نبودیم ولی آرمان‌های انقلاب و امام هنوز وجود دارد و من نه تنها در جشن ۴۱ سالگی بلکه با توجه به اینکه رأی اولی هستم در انتخابات مجلس هم حضور خواهم یافت.

این نوجوان قمی در حالی که پوستر شهید سردار شهید سلیمانی در دست دارد، بیان می‌کند: حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان ملی است هرچند در میان ما نیست راهش را ادامه می‌دهیم و هرکدام از ما نوجوانان، قاسم سلیمانی هستیم.

شگفتی خبرنگاران شبکه المیادین از حضور حماسی مردم

در نزدیکی خیابان آستانه شبکه لبنانی المیادین در حال پوشش زنده خبری از حضور مردم انقلابی قم است؛ وی در گزارش خود می‌گوید: «با توجه به برودت هوای بسیاری که در شهر قم وجود دارد جمعیت لحظه به لحظه در حال افزایش است، حضور زنان و مردان سالخورده با توجه به شرایط جوی در این راهپیمایی شگفت انگیز است و مردم با گذشت ۴۱ سال از عمر انقلاب هم چنان همراه انقلاب اسلامی هستند.

پاسخی به توطئه آمریکایی‌ها

در کنار پل نیروگاه حضور مردم به سمت میدان آستانه قم بیشتر می‌شود، مردم منطقه‌ای که در همه صحنه‌های اجتماعی و سیاسی شهر قم حضوری چشمگیر دارند.

حضور زوج جوانی به همراه کالسکه نوزادان دو قلوی آن‌ها من را به سمت آن‌ها هدایت می‌کند، می‌پرسم با این برودت هوا این نوزادان را به همراه دارید، که پدر این نوزادان می‌گوید: امروز جشن ۴۱ سالگی انقلاب ما است بله هوا سرد است شاید اگر موضوع دیگری بود آن‌ها را با خود به همراه نمی‌بردم ولی امروز آن‌ها به عنوان نسل جدید باید در این جشن سهیم باشند.

حجت الاسلام اکبری که طلبه جامعه المصطفی است بیان می‌کند: فشار اقتصادی و تحریم وجود دارد و مشکلات بسیار است، من در خانه اجاره‌ای هستم ولی همراه انقلاب هستیم زیرا آمریکا از این صحنه‌ها ترس دارد.

وی با بیان اینکه ما ملت بیداری داریم که در این ۴۱ سال همیشه صحنه‌های به یادماندنی خلق کردند، گفت: مسئولان هم باید به وظایف خود عمل کنند و از مردم فاصله نگیرند امروز پاسخ کوبنده‌ای به توطئه ترامپ و آمریکا دادیم پاسخ دیگر ما صحنه انتخابات است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ۲۲ بهمن آرمان های انقلاب انقلاب جامعه آمریکا انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن برودت هوا نسل جدید صحنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جریان روند درمانی آیت الله العظمی محمد علی گرامی قرار گرفت. رئیس بنیاد امید ایرانیان که به ملاقات آیت الله گرامی رفته بود ضمن آرزوی شفای عاجل برای ایشان از خدمات ارزنده این مرجع عالی قدر تجلیل کرد.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکلاتی که جامعه با آن رو به رو است بویژه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی نسبت به نقش و جایگاه علما و مراجع برای ارائه راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی تاکید کرد.

محمدرضا عارف چالش‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی جامعه را بعضا ناشی از عملکرد مسئولان اجرایی کشور دانست و تصریح کرد : اگرچه مردم عزیز کشور با مشکلات متعددی رو به رو هستند اما نباید ناامید بود و باید مسئولانه در صحنه حضور داشت و کشور را به حال خود رها نکرد و کنار نکشید. آیت الله گرامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از دکتر عارف تاکید کردند رسالت مهمی بر عهده شما است که برای توفیق جنابعالی در امورات مهم دعاگو شما هستم.

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب