Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@13:42:18 GMT

هافبک یونایتد به هیپنوتیزم پناه برد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۳۶۵۵

به گزارش ایلنا، طبق گزارش نشریه سان، آندریاس پریرا هافبک برزیلی منچستریونایتد برای درمان اختلال خوابش که مشکلاتی را در این فصل برای او به وجود آورده است، مجبور شده به متخصص هیپنوتیزم مراجعه کند.

چیزی که بیش از همه بازیکن 24 ساله شیاطین سرخ را آزار می‌هد، کم‌خوابی او در سفرهای تیم برای برگزاری بازی‌های خارج از خانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ظاهراً یک جلسه مراجعه به متخصص هیپنوتیزم برای پریرا کافی نبوده است و او باز هم قبل از بازی‌های خارج از خانه قرمزپوشان شهر منچستر دچار مشکل کم‌خوابی شده است. طبق ادعای سان، پریرا برای برطرف کردن اختلال خوابش چهار جلسه نزد متخصص هیپنوتیزم رفته است.

پریرا در سه بازی خارج از خانه منچستریونایتد در مرحله گروهی لیگ اروپای فصل جاری تنها هشت دقیقه بازی کرده که ظاهراً این به دلیل ناآمادگی ناشی از کمبود خواب بوده و همین موضوع او را مجبور به مراجعه به متخصص کرده است. پریرا در این فصل با انجام 33 بازی بیشترین تعداد بازی را در میان بازیکنان منچستریونایتد انجام داده که 9 تای آن به عنوان بازیکن تعویضی بوده است. او سال 2012 از تیم PSV آیندهوون هلند به منچستریونایتد پیوست اما برای تبدیل شدن به بازیکن ترکیب اصلی تا فصل گذشته صبر کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: منچستر یونایتد آندریاس پریرا متخصص هیپنوتیزم خارج از خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است

از دید هافبک سابق چلسی، کوین دی بروین از لوکا مودریچ بازیکن بهتری است. 

طرفداری | کوین دی بروین و لوکا مودریچ، از جمله بهترین هافبک هایی بودند که طی یک دهه اخیر شاهد هنرنمایی آنها در مستطیل سبز بوده ایم. هر دو بازیکن از بهترین هافبک های تاریخ هستند و از دید جان اوبی میکل، یکی از آنها نسبت به دیگری برتری دارد. 

جان اوبی میکل در پادکست تاک اسپورت راجع به لوکا مودریچ و کوین دی بروین گفت: 

نمی توانم درک کنم که مردم چگونه می گویند مودریچ از دی بروین بهتر است. دی بروین از مودریچ بهتر است، خیلی هم بهتر! از دید من او بهترین هافبک جهان است. به آمار نگاه کنید، تعداد گل ها و پاس گل های دی بروین بیشتر است، یادتان هم باشد که او در لیگ برتر بازی می کند؛ بهترین و سخت ترین لیگ جهان. مودریچ در عین حال در یک لیگ ضعیف تر بازی می کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد