Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بازگشت به خویشتن، خودکفایی و استقلال است، گفت: در طول 41 سال گذشته انقلاب اسلامی همواره با عناوین مختلف جنگ تحمیلی هشت‌ساله، شبیخون فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی مورد تهاجم نظام سلطه بوده و همیشه پیروز این میادین بوده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که دیروز، 21 بهمن‌ماه در مجتمع نور استان کردستان برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، نقطه عطف تاریخ کشور است، چراکه وقوع انقلاب اسلامی، تفاوت ویژه‌ای با سایر وقایع دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تاریخ ایران همواره با فرازوفرودهایی روبرو بوده است، افزود: قرون اسلامی دوران مطلوب تاریخ ایران و حمله مغولان، دوران قاجاریه و پهلوی دوران افول تاریخ کشور ایران بوده است.
قربانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بازگشت به خویشتن، خودکفایی، استقلال است؛ بیان کرد: در طول 41 سال گذشته انقلاب اسلامی همواره با عناوین مختلف جنگ تحمیلی هشت‌ساله، شبیخون فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی موردتهاجم نظام سلطه بوده و همیشه پیروز این میادین بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان بابیان اینکه نظام استکبار در چند سال اخیر نیز کشور ما را تحت‌فشار قرار داده است؛ گفت: در چند هفته اخیر نظام سلطه به سردمداری آمریکای جنایتکار، سردار سلیمانی را شهید کردند و همواره برای حذف دستاوردهای انقلاب از هیچ کاری فروگذار نبوده‌اند، اما به توفیق الهی و با مقاومت مردم عزیز بسترهای موفقیت فراهم‌شده و اتفاقات خوبی افتاده است.
وی عنوان کرد: شهادت این شهید زمانی اتفاق افتاد که ملت عراق در کنار ملیت ایران در مقابل استکبار ایستادند و از طرف دیگر اتحاد و وحدت ملی میان مردم ایران بیشتر شد چراکه حضور جمعیت چند ده‌میلیونی برای تشییع سردار برای نظام سلطه بسیار سنگین بود.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معامله ننگین بانام « معامله قرن»، اعلام کرد: این به‌اصطلاح معامله، نمود مقاومت بین ملت‌ها را بیشتر کرده و موجب اتحاد و همدلی بیشتر ملت‌های مسلمان خواهد بود.
وی تلاش‌های نظام سلطه برای حذف دستاوردهای انقلاب اسلامی را شکست‌خورده دانست و گفت: جنایات و نقشه‌های شوم استکبار جهانی، اتحاد مردم خاورمیانه را بیشتر می‌کند و موجبات اخراج آمریکایی‌ها از این منطقه را فراهم خواهد کرد.
قربانی در ادامه به نقش فرهنگیان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: فرهنگیان وظیفه‌ دارند برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان را در عرصه‌های علمی و اخلاقی تربیتی به‌خوبی تربیت کنند و بسترهای علمی و هویت ملی و تربیت دینی را برای آنان فراهم کنند.
وی با بیان اینکه معلمان باید نحوه برخورد با آسیب‌های اجتماعی را به دانش‌آموزان آموزش دهند؛ تأکید کرد: پیشرفت‌های علمی دانش‌آموزان هیچ‌گاه نمی‌تواند تضمین‌کننده اخلاق و رفتار آنان باشد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دو آزمون مهم برای ملت ایران؛ افزود: نظام سلطه آمریکا زمانی در مقابل ملت ایران مأیوس خواهد شد که حضور پرشور و گسترده مردم در دو عرصه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی را ببیند.
وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را عامل خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان و کوتاه کردن دست طمع‌ورزی آنان به ایران اسلامی دانست و یادآور شد: دانش‌آموزان و فرهنگیان با حضور گسترده در این دو عرصه، بار دیگر پاسخ کوبنده به زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها و نظام سلطه خواهند داد.
گفتنی است؛ در این همایش نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان نیز به ایراد سخن پرداخت و از خانواده شهید فرهنگی اسماعیل مجیدی با حضور مسئولان استان تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی جشن انقلاب مجتمع نور دستاوردهای انقلاب اسلامی استان کردستان دانش آموزان نظام سلطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران درباره هدف کنفرانس بین المللی صنعت هسته ای بیان کرد: اگر چه فشار نظام سلطه همواده در این جهت بوده که اجازه ندهد هدف صلح آمیز برنامه هسته ای ایران محقق شود، اما با همه این محدودیت ها و هزینه های تحمیلی استقبال از این اجلاس علمی خوب بوده است.

وی ادامه داد: شخصیت های با سابقه ای علیرغم مانع تراشی ها در آن شرکت کرده و مقالات خوبی ارائه شده است و این مقالات به صورت شفاهی و ویدئو کنفرانسی ارائه می‌شود،هدف ما این است که این مقالات و دستاوردها تزار علم و فن آوری ایران را به دنیا نشان دهد. 

اسلامی خاطر نشان کرد:  ما برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم تا این فن آوری ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم تا حصار ها شکسته و یک نظام علمی متفاوتی خلق  و ظهور کند.البته این امر نیازمند لوازمی است و یکی از قدم های آن برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته ای بود و امیدوارم اهداف تعیین شده محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • توئیت بارزانی بعد از دیدار با رهبر انقلاب + عکس
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند