Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فرانسه، خانم « الینین مک کاسکر» مدیرامور مالی پنتاگون هنگام ارائه پیش نویس بودجه 2021 وزارت دفاع آمریکا گفت: پذیرفتیم درعصر مدرن ، روزنامه های کاغذی دیگر راهی برای برقراری ارتباطات با مخاطبان نیستند.

خبرگزاری فرانسه دلیل این تصمیم پنتاگون را مشکلات اقتصادی اعلام کرده است.

گزارش روزنامه «وال استریت ژورنال» هم در مورد این روزنامه متخصص در امور نظامی که مورد حمایت مالی پنتاگون است اما می گوید به طور مستقل کار می کند، بیانگر توقف انتشار استارز آند استرایبس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وال استریت ژورنال به نقل از یک سند بودجه ای که توسط پنتاگون صادر شده است، می افزاید:وزارت دفاع آمریکا درصدد کاهش حمایت مالی روزنامه استارز آند استرایبس و همزمان استفاده از رسانه های قابل دسترس تر و گسترده تر بجای رسانه های چاپی است.

استارز آند استرایبس در حساب توییتری خود به این تصمیم واکنش نشان داده و ضمن تاکید بر استقلال کاری خود آورده است: ماموریت استارز آند استرایبس این نیست که پیام وزارت دفاع و فرماندهان نظامی را منتقل کنیم بلکه بطور مستقل منتشر می شود و در خدمت نیروهای مسلح آمریکا است.

نسخه کاغذی استارز آند استرایبس در سراسر جهان و به ویژه کشورهایی که آمریکا در آنها پایگاه های نظامی مهمی دارد مانند ژاپن ، کره جنوبی ، آلمان و ایتالیا چاپ و منتشر می شود.

براساس این گزارش روزانه 12 هزار نسخه از این روزنامه در پایگاه های نظامی آمریکا که دسترسی به اینترنت در آنها دشوار است ویا به دلایل امنیتی ممنوع است، توزیع می شود.

برچسب‌ها پنتاگون ایالات متحده آمریکا وزارت دفاع آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پنتاگون ایالات متحده آمریکا وزارت دفاع آمریکا پنتاگون ایالات متحده آمریکا وزارت دفاع آمریکا وزارت دفاع آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها

منابع روسی به دستاورد‌های جدید ارتش این کشور علیه نیرو‌های اوکراینی در جبهه‌های جنگ اشاره کردند.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام انبار مهمات وابسته به نیرو‌های اوکراینی در کراسنوارمیسکی خبر دادند.

منابع روسی به انفجار و انهدام کامل این انبار مهمات اشاره کردند.

از سوی دیگر نیرو‌های روسی یک تانک آبرامز ساخت آمریکا را نیز هدف قرار داده و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو‌های مسلح اوکراین ۳۶۰ نیرو، چند دستگاه تانک آبرامز آمریکایی به همراه خودرو و نفربر‌های نظامی و نیز یک توپ ام ۱۰۹ ساخت آمریکا را از دست دادند.

همچنین وزارت دفاع روسیه از دستاورد‌های جدید در جبهه دونتسک و در هم شکستن نیرو‌های اوکراینی خبر داد.

گفتنی است که روسیه از زمان عملیات نظامی خود در اوکراین در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲، ادوات و تجهیزات ارسالی غرب برای نیرو‌های اوکراینی از جمله تانک‌های لئوپارد۲ آلمانی و نیز ادوات زرهی آمریکایی و انگلیسی و نیز تانک‌ها و تجهیزات ارسال شده از سوی ناتو به اوکراین را منهدم کرده است.

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد
  • قطع داروهای لاغری مانند اوزمپیک و ویگووی باعث اضافه وزن می‌شود؟
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس
  • فو فایتر؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها
  • فو فایتر ؛ چشم تیزبین پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک ها(+عکس)
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها