Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@01:47:54 GMT

ارتفاع یک متری برف درخلخال

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۴۰۱۳

سیاوش محمدی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت جوی استان اردبیل عنوان کرد: سامانه بارشی و سردی که از روز شنبه وارد استان شده بود تا امروز موجب کاهش محسوس دما و بارش قابل ملاحظه برف و باران در سطح استان شد.

به گفته وی در صبح امروز کمترین دما از ایستگاه نمین با ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شد و در اردبیل نیز دما به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از زمان شروع فعالیت این سامانه تا کنون بیشترین بارش برف از شهرستان خلخال با ارتفاع ۷۷ سانتیمتر گزارش گردیده است.

محمدی ادامه داد: با توجه به وزش باد و کولاک برف طی دیشب ارتفاع برف در برخی مناطق شهرستان خلخال بیش از یک متر نیز گزارش شد.

وی یادآور شد: ارتفاع برف در آلوارس سرعین ۶۴ سانتیمتر، شهر سرعین ۲۸ سانتیمتر، نمین ۲۵ سانتیمتر و نیارق شهرستان نمین ۶۰ سانتیمتر، مشگین شهر ۳۰ سانتیمتر و باران سنجی موئیل مشگین شهر ۵۰ سانتیمتر، شورگل شهرستان بیله سوار ۳۳ سانتیمتر و ایستگاه بارانسنجی برزند گرمی به ۳۰ سانتیمتر رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل عنوان کرد: از حوالی ظهر امروز از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد ولی از اوایل شب با توجه به وزش بادهای تند در سطح استان کولاک برف و یخبندان را در محورهای مواصلاتی استان شاهد خواهیم بود.

محمدی ادامه داد: پیش بینی می‌شود طی امشب تا صبح چهارشنبه دمای هوا در مناطق جنوبی استان تا ۱۷ درجه سانتیگراد زیر صفر، در مناطق مرکزی تا ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر و در مناطق شمال تا سه درجه سانتیگراد زیر صفر نیز برسد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: درجه سانتیگراد زیر صفر استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۴۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید، امروز و فردا در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به وزش باد نسبتا شدید تا شدید در همه مناطق گفت: تاکنون بیشترین سرعت وزش باد در شهر قم ۵۵ کیلومتر در ساعت بوده و شهر سلفچگان هم با ۶۵ کیلومتر در ساعت بیشترین میزان سرعت وزش باد را در استان داشته است. 

مرتضی صبوری افزود: وزش باد شدید تا نیمه شب ادامه دارد و پس از آن از میزان سرعت وزش باد کاسته خواهد شد.

وی گفت: عصر فردا دوباره شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: انتظار داریم روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی، شاهد رگبار و رعد و برق باشیم. 

صبوری در خصوص تغییرات دمایی هم گفت: امروز حداکثر دمای هوای شهر قم ۲۸ درجه سانتیگراد، فردا ۳۰ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر است.

دیگر خبرها

  • بارش باران از امشب در لرستان
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • سامانه بارشی جدید در راه خوزستان
  • آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان
  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم 
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است
  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد
  • چرا نمی‌توان بالای کوه اورست تخم مرغ آب‌پز کرد؟
  • پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان