Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دانشی گفت: جشن انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از یکصد و ۵۹ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد.

حجت الاسلام «عباس دانشی» امروز سه شنبه (22 بهمن) در حاشیه برگزاری جشن انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن ضمن تقدیر از حضور گسترده و آگاهانه مردم مومن و انقلابی شهر اراک و استان مرکزی در این مراسم پرشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در بیش از یکصد و 59 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی با حضور و مشارکت آحاد مختلف مردم در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد برگزاری جشن های دهه فجر استان مرکزی با اشاره به اینکه این حضور نشان از آگاهی، ولایتمداری و شعور ملت ایران است، افزود: مردم مومن و انقلابی شهر اراک همگام با مردم در سایر نقاط کشور در این عرصه سیاسی و انقلابی حضور یافته و عشق و ارادت خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های جشن انقلاب در شهر اراک از ساعت اولیه امروز با تجمع در میدان شهدا آغاز شد، گفت: قرائت سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزان استان و تازه‌ترین سرودهای انقلاب اسلامی توسط هنرمندان کشوری و استانی با نام «قاسم هنوز زنده است» به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط  «غلامرضا صنعتگر» از جمله برنامه های این روز بود.

 

این مقام مسئول به برگزاری برنامه های متنوع و مسابقات مختلف و همچنین ایستگاه های نقاشی و ... در مسیر راهپیمایی اشاره کرد و ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهر اراک از میدان شهدا آغاز  شد و راهپیمایان با حرکت در مسیر پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، شعاریهای انقلابی سر داده و در مصلی بیت المقدس این شهر تجمع و به سخنان حجت الاسلام سید «محمدحسن ابوترابی‌فرد» امام جمعه موقت تهران گوش فرا دادند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر استان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیش از یکصد انقلاب اسلامی حجت الاسلام استان مرکزی جشن انقلاب شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در جشنواره امتنان استان گفت: بر اساس کد کارگاهی در پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به‌ پایان سال ۱۴۰۱، تقریبا ۱۵۰۰ کارگاه به مجموعه کارگاه‌های استان اضافه شده است. 
امیدی افزود: بیش‌ از ۲۴۹ هزار نفر فهرست بیمه شده اجباری توسط کارفرمایان استان به تأمین اجتماعی ارسال می‌شود که همگی کارگر هستند. 
او عنوان کرد: فراخوان برگزاری جشنواره امتنان استان مرکزی از ۱۰ مهرماه سال گذشته شروع شد که تا اول آذرماه ادامه داشت و در نهایت منجر به ثبت‌نام ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه این جشنواره شد. 
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: هشت واحد برتر استانی، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر در مجموع به عنوان  منتخبان این جشنواره انتخاب و در هفته کار و کارگر تجلیل شدند. 
امیدی افزود: در سطح استان مرکزی ۲۴۹ هزار کارگر در بیش از ۲۵ هزار کد کارگاهی فعالیت می‌کنند.
استاندار مرکزی در این همایش با تجلیل از مساعی کارگران گفت: تقارن چهار مناسبت هفته معلم، هفته سلامت، هفته شورا‌ها و هفته کارگر تقارن زیبایی در طول این هفته بود.
مخلص الائمه افزود: روزی که به اسم یک قشر اسم گذاری می‌شود فرصتی ایجاد می‌کند برای بیان موفقیت‌های آن حوزه و البته در این روز به بررسی مسائل و مشکلات این حوزه هم پرداخته می‌شود.
او با اشاره به اینکه در استان بیش از ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری از طبقه کارگری هستند خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و معدن و بخش کشاورزی موفقیت‌های خوبی را شاهد بودیم که در این زمینه‌ها باید از جامعه کارفرمایی و کارگری باید تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: تورم ۲۷ درصد کاهش یافت!
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک