Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی روز سه‌شنبه با حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم در خیابان‌ها و میدان امام اصفهان برگزار شد و نمایندگان ادیان الهی از جمله ارمنی‌ها، کلیمیان و زرتشتیان نیز در این آیین حضور داشتند.

جمعی از هموطنان کلیمی، ارامنه و زرتشتی مانند سال‌های گذشته همراه با مردم در راهپیمایی و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان شرکت کردند و اتحاد و همبستگی خود با ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان اقلیت‌های دینی با حضور در این راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، انزجار خود را از سیاست‌های استکبار جهانی و عشق و علاقه خود را به وطنشان ایران، نشان دادند.

پیروان ادیان الهی حاضر در این راهپیمایی تاکید کردند که حضور آنها گویای اقتدار نظام و اتحاد و انسجام بین همه مردم ایران است و اگر این یکپارچگی نباشد نمی‌توان در برابر دشمنان از وطن خود و آرمان‌های آن یعنی استقلال و آزادی دفاع کرد.

آنها همچنین تاکید کردند که حضور پیروان ادیان الهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ محکم به تهدیدهای منطقه ای و شائبه هایی است که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی درباره مواجهه با اقلیت های دینی مطرح می کنند، است.

پیروان ادیان الهی با گرامیداشت یاد و نام شهید سردار قاسم سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بر تداوم راه این سردار شهید و مبارزه حق با باطل تاکید کردند.

پیروان ادیان مختلف از جمله مسیحیان، کلیمیان، زرتشتیان و اهل سنت در اصفهان از قرن ها پیش تاکنون با صلح و صفا در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی را سپری کرده اند.

این استان دارای حدود هفت هزار نفر مسیحی، ۲ هزار نفر کلیمی، حدود ۱۵۰ نفر زرتشتی و حدود ۱۸۰ هزار تبعه خارجی از کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان ( بیشتر آنها اهل سنت می باشند) است.

 ۹۴ شهید، ۳۴۶ جانباز و ۱۰ آزاده مسیحی، ۱۱ شهید، ۴۰۷ جانباز و ۲ آزاده کلیمی، ۴۲ شهید، ۲۴۴ جانباز و یک آزاده زرتشتی و ۷۴ شهید مفقود الاثر، ۳۵ آزاده و ۱۰۵ جانباز ارمنی در دوران دفاع مقدس در کشور داریم.

 از ۱۱ شهید اقلیت دینی در اصفهان، پنج نفر ارمنی هستند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ۲۲ بهمن آرمان های امام راحل اصفهان افغانستان انقلاب اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن پیروان ادیان الهی اقلیت های دینی تاکید کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان

دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و اتاق‌های بازرگانی ایران روز دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.نمایشگاه منتخب توانمندی‌های صادراتی استان اصفهان و نشست نمایندگان اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا از برنامه‌های جنبی این رویداد بود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل