Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-29@16:40:06 GMT

فوتوپلیمرهای چاپ سه‌بعدی تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۴۸۳۲

فوتوپلیمرهای چاپ سه‌بعدی تولید شد

کاربردهای فوتوپلیمرها بسیار متنوع است و می‌تواند در طراحی قطعات سه بعدی برای کاربری‌های ساده تا ساخت قطعات پیچیده و تخصصی را شامل شود. از سویی چاپ سه بعدی یکی از حوزه‌هایی است که چشم انداز روشنی در آینده خواهد داشت.

 

یک شرکت دانش‌بنیان‌ در کشور توانسته به تولید انواع محصولات پلیمری، رنگ‌ها و مرکب‌های چاپ دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید رستگار مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «رادسیس پوشش» درباره محصولات تولیدی این شرکت گفت: انواع مرکب‌های یووی، ورنی‌ها، چسب‌هاو پرایمرها، پوشش‌ها و فوتوپلیمرهای چاپ سه بعدی در این شرکت تولید می‌شود.

 

این فعال فناور درباره «مرکب‌های یووی فلکسو رئولوژی» تولید شده در این شرکت توضیح داد: این مرکب‌ها طوری است که در عین برداشت مناسب مرکب توسط غلتک آنیلوکس حداقل چاقی ترام را ایجاد کند.

 

وی ادامه داد: مرکب‌های یووی فلکسوی بر روی بسیاری از زیرآیندها مانند کاغذ فیلم‌های پلاستیکی، فویل‌های آلومینیومی چسبندگی‌های خوبی ایجاد می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «رادسیس پوشش» با اشاره به کاربردهای  فوتوپلیمرها گفت: فوتوپلیمرها کاربردهای گوناگونی دارد و می‌تواند در طراحی قطعات سه بعدی برای کاربری‌های ساده تا ساخت قطعات پیچیده و تخصصی را شامل شود.

 

رستگار گفت: محصولات تولیدی این شرکت در صنایع مختلفی مانند خودرو، صنعت ساختمان، صنعت شیشه و سرامیک، صنعت چاپ و بسته بندی صنعت سنگ و صنعت چوب به کار می‌رود.

 

این فعال فناور درباره برنامه صادراتی این شرکت توضیح داد: صادرات محصولات جزو برنامه‌های بلند مدت این شرکت است ولی به دلیل محدودیت‌هایی که در زمینه تهیه مواد اولیه مورد نیاز که از خارج وارد می‌شود وجود دارد، شرایط صادرات هنوز فراهم نشده است.

 

این فعال فناور گفت: امیدوار هستیم که تعرفه واردات این قبیل کالا‌ها که نمونه آن توسط این شرکت تولید می‌شود افزایش پیدا کند تا از ورود آن جلوگیری و یا مقدار آن کاهش دهد.

 

وی افزود: واردات محصولات مشابه یکی از دغدغه‌های این شرکت است. برای مثال در حوزه چاپ به دلیل پایین و کم بودن حجم ماده، نمونه مشابه حتی به صورت چمدانی نیز وارد کشور می‌شود در نتیجه قیمت نهایی تمام شده برای این افراد ارزان‌تر برای شرکت‌هایی مثل ما که به صورت رسمی و قانونی کالا را وارد کرده‌ایم گران‌تر تمام می‌شود.

 

به گزارش «انرژی امروز» از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «رادسیس پوشش» درباره تعداد افرادی که در این شرکت مشغول به کار هستند گفت: در این مجموعه به صورت مستقیم و ثابت ۹ نفر مشغول به کار هستند.

 

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت دانش بنیان فعال فناور چاپ سه بعدی مرکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی صنعت برق به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای رجبی مشهدی، با اصلاح مالی صنعت برق، حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع، ماهانه تا دو هزار میلیارد تومان پُر می‌شود.

مدیر عامل شرکت توانیر افزوده: براساس هدف گذاری انجام شده، تامین برق مورد نیاز کشور از بورس به ۶۰ درصد می‌رسد و قرار است تا پایان برنامه هفتم، ۲۱۰ تراوات ساعت از برق کشور با بورس یا قرارداد‌های دوجانبه تأمین شود.

دیگر خبرها

  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات