Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع قرار بود امروز به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن در جمع راهپیمایان شهر رشت سخنرانی کند، اما به دلیل بارش سنگین برف و معطلی در مسیر رودبار به رشت  موفق به حضور در جمع راهپیمایان نشد.

‌امیر سرتیپ حاتمی در گفت‌وگو با مرکز سیمای گیلان ‌در رودبار با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم رشت، رودبار و تمامی گیلانی‌ها اظهار داشت: توفیق حضور در جمع  مردم شهیدپرور استان گیلان و به ویژه مردم شریف رشت به دلیل شرایط جوی و اتفاقات جاده‌ای حاصل‌ نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبیین شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه پیشرفت‌های دفاعی  افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی از شرایطی در حوزه دفاعی و بازدارندگی  برخوردار است که توانایی تولید تسلیحات دفاعی راهبردی مبتنی  بر ظرفیت و دانش داخلی  را کاملاً داراست و قادر است تمامی نیازهای نیروهای  مسلح جمهوری اسلامی  را در هر سطحی  تأمین  و در اختیار نیروهای مسلح قرار دهد.

وزیر دفاع تصریح کرد:  نیروهای مسلح تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا  به  سطحی  از اقتدار و بالندگی رسیده ‌که توانسته سایه تهدیدات را از سرملت و کشور دور نگه دارد که در آخرین اقدام دفاعی خود موفق شد پایگاه عین‌الاسد را در پاسخ به اقدام جنایتکار آمریکا ، مقتدارانه ‌هدف قرار داده و سیلی محکمی به شیطان بزرگ بزند.

امیر حاتمی با ابراز امیدواری نسبت به آینده انقلاب اسلامی افزود: ان‌شاالله به برکت این انقلاب و خون شهدای عزیز وطنمان، ایستادگی  و مقاومت مردم در  برابر فشارهای حداکثری دشمنان نظام ادامه خواهد یافت و با سربلندی از این مهلکه بیرون خواهند آمد.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم ملت بزرگ ایران و منطقه در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش  افزود: ان‌شاالله‌ راهپیمایی  ۲۲  بهمن و شرکت گسترده در انتخابات نیز به عنوان دو مصداق وحدت در کشور، ‌انسجام و وحدت ملی امت اسلامی را مضاعف‌ کند.

برچسب‌ها رشت رودبار امیر حاتمی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی عین الاسد پروندهٔ خبری چهل و یک بهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت رودبار امیر حاتمی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی عین الاسد رشت رودبار امیر حاتمی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی عین الاسد جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی امیر سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دوره گفت: یکی از ایام خاص و مورد احترامی که ما پشت سر گذاشتیم، روز ملی خلیج فارس بود، خلیجی که خودش و نامش بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت است.

وی افزود: انگلیس‌ها در طول تاریخ برای اینکه ما قدرتمند نشویم، با از بین بردن بنادر و دریا‌ها قدرت را از ما گرفتند و ما را از دریا دور کردند.

او ادامه داد: آنها در راه تزریق فرهنگ استکباری دریا ستیزی تلاش کردند که این خود یک سیاست خبیثانه بود، تفکری که مسیر ما، دریا و پیشرفت را از هم جدا می‌کند.

امیر سیاری گفت: سرمایه انسانی این روز‌ها در دنیا اهمیت زیادی دارد، سرمایه به معنی چیزی است که نه تنها تمام نشده بلکه مدام باید به آن افزوده شود.

او ادامه داد: سرمایه انسانی مهم‌ترین دارایی یک سازمان و یک سیستم است، نیرویی که به طور مستقیم می‌تواند یک سازمان را در عرصه رقابت رشد داده و یا زمین بزند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: مربیان و اساتید باید بدانند که چه کسانی و چه سرمایه مهمی را تربیت می‌کنند. باید بدانند که این سرمایه چه نقش مهمی دارد و در امر پیشرفت چقدر تاثیرگذار است.

او افزود: نقش ما به عنوان کسانی که مسئولین تربیت و تعلیم آموزش سرمایه‌های انسانی هستیم بسیار مهم است، جایگاه ما بسیار حساس بوده و می‌تواند در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار باشد.

او ادامه داد: امروزه دشمن تمام توانش را می‌گذارد برای استعمار، هرچه تلاش میکند، هزینه میکند و خود را به آب و آتش می‌زند برای استعمارگری است.

امیر سیاری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ما ۳ نوع استعمار داریم که اولین آن استعمار کهن است، استعمار کهن یعنی لشکرکشی و تصاحب یک منطقه و بردن منابع آن منطقه است.

او گفت: دیگر مورد استعمار نو است، استعماری که با نیروی نظامی بیگانه است، در این استعمار یک دست نشانده از استعمارگر در کشور مستعمره بر مسند قدرت مینشیند؛ که مثال بارز آن رضا خان پهلوی است.

او در پایان افزود: آخرین مورد استعمار فرانو است، استعماری که کشور‌های دیگر در آن مستعمره فرهنگ کشور استعمارگر می‌شوند. قوی‌ترین جنگی که در این نوع استعمار رخ می‌دهد جنگ نرم است.

دیگر خبرها

  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات