Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین ازقم به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور،حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری گفت: امسال این ایام مقارن با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) است و امیدوارم خداوند متعال به برکت این بانوی بزرگ این کشور و ملت و رهبر عزیزمان را در پیشبرد همه اهداف مقدس خود بیش از پیش موفق بدارد.

دادستان کل کشور افزود: از اعماق دل به شما مردم دشمن شناس و متعهد و ولایتمدار که بیش از ۴۰ سال است در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف به حمایت از نظام برخاسته‌اید این روز را تبریک می‌گویم و از شما عزیزان بابت این حضور حماسی که نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: البته خداوند متعال از شما شاکر خواهد بود، چون شما با حضورتان دین خدا و ارزش‌های الهی را در این سرزمین مقدس زنده نگه داشته‌اید.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در طول ۴۱ سال پس از انقلاب همواره تلاش‌های دشمن را برای سرنگونی نظام نقش بر آب کرده است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: امسال تقدیر الهی این بوده است که روز ۲۲ بهمن با چهلمین روز شهادت شهید قاسم سلیمانی عزیز و این مجاهد و مخلص فی سبیل الله و ذوب شده در راه ولایت، تقارن داشته باشد.

وی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با خداوند معامله کرد و زندگی ایشان یکی از مصادیق روشن مجاهد فی سبیل الله است و کسی که با خداوند معامله کند، خداوند اینگونه عشق و محبت او را بروز می‌دهد.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به زیبایی فرمودند که حاج قاسم سلیمانی امروز به عنوان یک مکتب شناخته می‌شود نه تنها یک شهید و مجاهد، چون تاثیری که این شهید بزرگوار بر دل‌های اقشار مختلف مردم داشته نمونه ندارد که چگونه دل‌ها را متحول کرد.

وی گفت: حضور مردم عزیز در صحنه‌های مختلف و حرمت نگه داشتن برای شهدای عزیزی همچون شهید سلیمانی، نشان حراست و صیانت از دستاوردهای انقلاب است، این حضور نظام ما را تضمین می‌کند و اکنون این حضور حماسی عامل اقتدار نظام است.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری بیان کرد: مقام معظم رهبری در نماز جمعه اخیرشان به یک بیان راهبردی اشاره فرمودند که باید قوی شویم و این جمله باید مورد توجه آحاد ملت و مردم و کسانی که دل به اقتدار و امنیت کشور بسته‌اند، قرار گیرد.

دادستان کل کشور گفت: این عبارت مقام معظم رهبری برخاسته از قرآن کریم است و مخاطب آن هم همه مسلمان‌ها هستند و منظور از قوی شدن هم صرفا قوی شدن نظامی نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری بیان کرد: آمریکا برای نابودی انقلاب ما ۴۱ سال است انواع توطئه‌ها را به کار برده تا نظام ما را با شکست مواجه کند.

دادستان کل کشور گفت: امروز می‌بینید که دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد:، ملت ما از مصادیق این فرمایش زیبای امیر المومنین (ع) است که فرمودند پرچم مبارزه را به دوش نمی‌گیرند مگر اینکه دارای سه خصلت باشد. اول دارای بصیرت باشد، دوم اهل صبر در برابر مشکلات و سوم به مواضع حق آگاه و عالم باشد.

دادستان کل کشور به بیان مثالی پرداخت و گفت: امروز باید ملت بزرگ ما با دلی پر از امید و تلاش خود را از این حوادث و پیش آمدها به سرمنزل مقصود برساند؛ اما برخی از حرف‌ها یأس می‌آورد که برای پیاده کردن اهداف دشمن است و نباید ما را از مواضع حق منحرف کند.

وی گفت: دل بستن به غرب و نگاه امیدوارانه به آن‌ها جز خسران و عقب ماندگی چیزی برای ملت ما ندارد. ما از مذاکره با امریکا تاکنون به چه سودی رسیده‌ایم؟ شما یک مورد نشان دهید که از مذاکره با آمریکا سود برده باشیم. یک کشور را نشان دهید که اگر وارد حلقه آمریکا شده باشد پیشرفت واقعی کرده باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری افزود: آیا کشورهایی که در حلقه آمریکا وارد شده‌اند به معنای واقعی توسعه داشته‌اند؟ عربستان سعودی که یک کشور اسلامی است و اسلام از آنجا برخاسته است و امروز در سیطره دشمن است را می‌بینید که کارش به جایی رسیده که یک فرد خبیث و جنایتکار مثل ترامپ او را به گاو شیرده تعبیر می‌کند و به عنوان یک گاو شیرده او را می‌بیند. برخی دل به هوای غرب و وابستگی به غرب دارند.

وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی و شعارهای خود در طول ۴۱ سال اخیر نشان داده که هرگز زیر بار استکبار نرفته و نخواهد رفت و این موضع حق، امام، رهبری و ولایت است و پیشرفت کشور و رفع مشکلات آن در این موضع محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری افزود: اکنون شرایط به گونه‌ای است که مدیریت کشور باید یک مدیریت جهادی شود و اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ... حل شود تنها راه این است که مدیران اجرایی، اقتصادی و فرهنگی ما مدیران جهادی باشند.

دادستان کل کشور بیان کرد: امروز ما در حوزه نظامی در جایگاهی هستیم که آمریکا جرأت نمی‌کند با چشم چپ به ما نگاه کند. یک ضربه به ما زد و ما یک ضربه بسیار سخت به او زدیم، اکنون کشور ما انواع پیشرفت‌ها را در حوزه موشکی، پهپاد، مواضع علمی و ... داشته است؛ اما چرا در مسائل فرهنگی و اقتصادی شاهد این پیشرفت‌ها نیستیم. آیا ملت ما این ظرفیت را ندارد که قطعا دارد، پس چرا در حوزه‌های اقتصادی این همه مشکل داریم و جواب این است که چون از خطی که مقام معظم رهبری تعیین کرده‌اند، فاصله گرفته‌ایم.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری افزود: چندین سال است که مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند، اما چرا توجه نشده است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه باید مدیریت در دست مدیران جهادی باشد، به موضوع انتخابات هم اشاره کرد و افزود: ده روز دیگر ما انتخابات مجلس را پیش رو داریم و من به عنوان یک خدمتگزار مردم می‌گویم که باید با یک حضور حماسی در پای صندوق‌های رأی، یک مجلس قوی و درتراز انقلاب اسلامی تشکیل شود.

46

کد خبر 1351536

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قم حجت الاسلام و المسلمین منتظری مقام معظم رهبری دادستان کل کشور صحنه های مختلف قاسم سلیمانی عنوان یک حضور حماسی ۴۱ سال ملت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • دستاوردهای جهاد افغانستان را حفظ می کنیم
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم