Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@18:10:11 GMT

سیل، برق ۲۸ روستای شهرستان رودبار جنوب را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۵۲۴۵

"مجید سعیدی" در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت استان در پی وقوع طوفان گرد و خاک و بارش باران، گفت: هم اکنون شهرهای انار، شهربابک، فهرج، ریگان و منطقه شهداد درگیر طوفان هستند و جنوب استان کرمان در شهرستان رودبار جنوبی بارندگی شدید داریم که مشکلاتی ایجاد شده است.

وی از میزان خسارت‌ها سخن به میان آورد و بیان کرد: خسارت جدیدی از این دو پدیده(سیل و طوفان) به استان وارد نشده اما در منطقه رودبار جنوب تعدادی از راه‌های روستای به دلیل سیلاب قطع هستند، همچنین مسیر «قلعه‌گنج –رودبار– دلگان» نیز به علت وقوع سیل مسدود شده ضمن آنکه برخی از راه‌های روستای در مناطق درگیر با طوفان به دلیل کاهش دید افق با محدودیت تردد روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان این مطلب که سامانه بارشی تا فردا در استان کرمان فعال است، ادامه داد: برق حدود ۲۸ روستا در منطقه رودبار جنوب که اکثر این روستاها در مسیر کوهستانی قرار دارند، قطع شده است.

سعیدی با تاکید بر این مطلب که خسارات جانی در استان کرمان تاکنون ناشی از وقوع سیل و طوفان و گرد و خاک نداشته‌ایم، تصریح کرد: سرعت باد در شهر کرمان زیاد است اما تاکنون خسارتی وارد نشده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رودبار جنوب استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیل و طوفان وحشتناک در چین (فیلم) هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز فرو رفتن خانه‌های مسکونی در انگلیس در پی وقوع سیلاب (فیلم)

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)
  • آذرخش جان یک نفر را در مردهک عنبرآباد گرفت
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم