Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بیمارستان تخصصی رستمانی پارسیان بعنوان تنها مرکز درمانی مجهز دولتی این شهرستان درسال ۸۱ توسط خانواده رستمانی احداث شد واکنون برای ارائه خدمات درمانی بهداشتی بیشتر به بیماران نیاز به توسعه دارد.»

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین کلنگ زنی این طرح درمانی گفت: این طرح با متراژ ۵ هزار مترمربع و اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل کمک خانواده خیران رستمانی ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر سعید نمکی افزود: با اجرای این طرح بخش های اطفال، کودکان، درمانگاه تخصصی و تخت های ویژه بیمارستان رستمانی در ۲۴ ماه توسعه و راه اندازی خواهندشد.
وی همچنین تامین وتجهیز امکانات بخش ارتوپدی، بخش های ویژه چشم پزشکی و تامین نیروی انسانی متخصص برای بیمارستان رستماتی پارسیان را در دستور کار قرار داد.
وزیر بهداشت ودرمان اظهارداشت: برای تامین تجهیز امکانات زیرساختی بخش اورژانس و فوریت های حوادث و پزشکی این بیمارستان اعتبار ویژه ای اختصاص می یابد.
بیمارستان تخصصی رستمانی پارسیان هم اکنون دارای مرکز درمانی با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع، ۹۶ تخت، ۲۴۸ پرسنل، ۱۴ متخصص و ضریب اشغال ۷۰ درصدی تخت، خدمات درمانی لازم را به مردم این منطقه ارائه می دهد.  
افتتاح اورژانس ۱۱۵ شهردشتی از دیگر طرح هایی است که در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان پارسیان به بهره‌برداری رسید.  

  شهرستان پارسیان در ۵۰۰کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده است.   

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا بیمارستان خانواده نیروی انسانی وزیر بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رستمانی پارسیان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان